Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Grattis Nic och Vessi!

  • Grattis Nic och Vessi!

    Publicerad av yann på 30 maj, 2008 vid 09:03

    Som sagt grattis till Nic och Vessi som blev föräldrar imorse till en liten tjej som heter Amelie! Tur att det inte är någon vind i sikte närmaste tiden 🙂

    / Farbror Yann

    brushanen svarade 16 år sedan 19 Medlemmar · 19 Svar
  • 19 Svar
  • wakenils

    Medlem
    30 maj, 2008 vid 09:37

    Grattis!! Antar att det blir en trevlig kitetjej av henne inom några år!

  • above_the_law

    Medlem
    30 maj, 2008 vid 10:04

    Gott Nic!
    Ännu en som kommer vilja hyra in en strand-nannie;-).
    Kanske kan du, jag och Pierre m fl lösa av varandra emellanåt dessutom, innan dom är stora nog för att följa med ut på vattnet?
    STORT GRATTIS till hela familjen!

    /Nicco 0706695030

  • sourra

    Medlem
    30 maj, 2008 vid 10:49

    Félicitations!

  • tobas

    Medlem
    30 maj, 2008 vid 10:54

    congrat från kalkstenshawaii!!

  • mat

    Medlem
    30 maj, 2008 vid 12:39

    Grattis igen !!!!

    /M

  • surfmc

    Medlem
    30 maj, 2008 vid 13:09

    Grattis! Välkommen i klubben!

  • neven

    Medlem
    30 maj, 2008 vid 13:35

    Bra jobbat!

  • skotten

    Medlem
    30 maj, 2008 vid 17:25

    No way dude, that is awesome news, well done! I guess it wont be long until we hear from you!!! Send some surferlove from us all to the rest of the family man.

  • haze

    Medlem
    30 maj, 2008 vid 19:09

    Grattis nic…

  • virena

    Medlem
    30 maj, 2008 vid 21:38

    Ja då borde man säga grattis, själv hade jag varit livrädd. Snackade ju iof med min lilla favo unge i brasilien idag på skype. Honom skulle jag ju nästan kunna tänka mig att adoptera, men han är ju 11 år. Bebisar verkar läskiga tycker jag. Ja, du får rapportera hur pappa livet är.

    Lycka till, kram Virena

    men du får allt se till att komma ut lite på vattnet iaf, det var ju hundra år sen vi hade en session. Måste få kita snart annars vet jag inte vad som händer……..barn blir det iaf inte

  • amelie

    Medlem
    31 maj, 2008 vid 09:01

    Hej alla. Pappa tackar för uppmärksamheten fast han har fullt upp med att byta blöjor på mig. Han e lite klantig men kommer nog på det. Trivdes ganska bra i mammas mage så streta emot allt vad jag kunde, men efter åtta timmar gav jag mig. (är era föräldrar lika envisa?) Höll på att glömma av att gråta när jag såg att både mamma och pappa försökte gråta i kapp med mig. De verkar inte lika tuffa som jag. Jag skickar förresten en bild när jag övar på min första F16. Tror ni jag håller bommen tillräkligt långt ut eller får jag mig en riktig resa så här?

    amelie.jpg

    amelie

    PS: vilken kite å sele tror ni passar mig? Pappa snackar bara Ozone men är rädd att nån tror jag jag inte har en egen vilja om jag kör samma. Sittsele är väl inte att tänka på med blöjor fast jag har hört ni pinkar i våtdräkten med? Jag väger förresten 3220 … gram dårå
    Å förresten, är Vomb så bra som skåningarna hävdar, känner mig på nåt sätt hemma där. Det var många frågor men jag tycker ni verkar så sjysta allihopa. Ha det.

  • milkman

    Medlem
    31 maj, 2008 vid 09:45

    haha. Gullit. Grattis! Klart de blir not en Ozonetjej, men viktigast är att det blir en kitetjej!. Fett att både du och Mamma faktiskt lärt er vad en F16 är!

    Grattis.

  • snygging

    Medlem
    31 maj, 2008 vid 15:17

    Grattis oj vad fin och mycket hår redan! Stort grattis!
    Vi får dra ihop en föräldrasurf grillning framöver när ni har hämtat er!

  • krillan82

    Medlem
    31 maj, 2008 vid 15:23

    Gratiis

  • skotten

    Medlem
    31 maj, 2008 vid 17:14

    Awesome post : ) aloha, you must be stoked man.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Grattis Nic och Vessi!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.