Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing GRATTIS ÖLAND

• brickan

Medlem
    18 oktober, 2005 vid 14:59

Svar till:

du har aldrig vart å seglat där va??????

[/ QUOTE ]

Du menar att det gick 3-4 meters vågor på ”spot x” i söndags?

• luuddee

Medlem
    18 oktober, 2005 vid 15:00

shitt 3-4 m hahaha. tur att de finns bild bevis ananr hade man ju nästan trott på de.

• andreasss

Medlem
    18 oktober, 2005 vid 17:00

Vet inte hur ni gör när ni återberättar surfdagar, men jag brukar göra så att jag utgår från den största vågen jag såg under dagen och sen lägger jag på en meter……. trodde jag alla gjorde……..
    Men det var dock sideshore…… vilket det är snålt med på öland

• brickan

Medlem
    19 oktober, 2005 vid 08:28

Svar till:

Vet inte hur ni gör när ni återberättar surfdagar, men jag brukar göra så att jag utgår från den största vågen jag såg under dagen och sen lägger jag på en meter……. trodde jag alla gjorde……..
    Men det var dock sideshore…… vilket det är snålt med på öland

[/ QUOTE ]

så är det nog alla gånger och jag är jävligt tjurig för att jag inte åkte upp och kitade.

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA