Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Grill time ribban onsdag kväll?
-
Grill time ribban onsdag kväll?
Publicerad av sidpiraya på 4 juli, 2006 vid 09:16TR, TV och alla andra galningar vad sägs om litta grill i morn onsdag på ribban typ.
stellan svarade 18 år, 10 månader sedan 12 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Föresten det var ingen fråga utan det är fan dax asså 18 – 19 tiden kan väll varar lämpligt så vi kan hinna få i oss en massa pilsner osså
-
Ja det kan jag tänka mig… Men bara om du inte glömmer senapen den här gången…
-
Øv, jeg hadde gerne varit med och helsa på nogla kiters, men är på Barsebäck hele dagen. Var exact bliver det, om man hinnar komma til after grill?
Hur brukar Ribban forresten at fungere, senere på hösten? Jeg bor precis där, och är mycket sugen på at kunne kite utanför vardagsrummet. Jeg har värit på stranden norr om Kallbadshuset (före detta nude beachen) nogon gange och riggat min nya kite till, bare for at öva lite, men der har aldrig varit nogon annan. Men det är väl där man brukar köre, är det inte det?
Mvh Arent
-
Jag kommer åsså hoppas jag. Men först ner till falsterbo på dagenför lite bris?
-
Fredde wrote:Ja det kan jag tänka mig… Men bara om du inte glömmer senapen den här gången…
Fan senapen är slut jag får kööba, du fredde hör av dig.
-
Hugge! jag skiter i noobs, jag skiter i dig, jag skiter i mig, jag skiter i morsan, jag skiter i …. ja du fattar va?
Blir det trerätters idag?
-
Vi ses på vanliga placet till höger om kallis, är på plats lite efter 18.
Någon som kör bil dit och kan ta med en riktig grill?
Logga in för att svara.