Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Grillfest med KiteLife på Ribban – Lördag 18 juni
-
Grillfest med KiteLife på Ribban – Lördag 18 juni
eddie svarade 19 år, 11 månader sedan 17 Medlemmar · 30 Svar
-
Svar till:
JAG VILL OXÅ VARA MED!!! FAN!
[/ QUOTE ]
Jag med! -
Fagans (ligger mellan Stortorget och Lillatorg ) kommer att vara kvällens officiella surfpub så för er som inte hinner grilla så ses vi där senare. Dom har lajvmusik och sprit.
-
Svar till:
Fagans (ligger mellan Stortorget och Lillatorg ) kommer att vara kvällens officiella surfpub så för er som inte hinner grilla så ses vi där senare. Dom har lajvmusik och sprit.
[/ QUOTE ]
Den som är lite irlänsk eller?
-
neee, en annan jobbar ju fortfarande… har kommit bakis till jobb lite för många gånger nu när det varit studentveckorna.. men nästa onsdag, då jävlar!
-
Yess – det finns chans för vind på lördag. Först kite – sedan grill. Vore grymt med ett antal kitare framför BO01 och kallis. Kan bli en höjdare.
-
E det nån som har en tanke om tid? Ska man sikta på att köra på Ribban hela eftermiddagen om det är vind eller blir vi bannlysta då? /J
-
Det är bara att tuta och köra!!! Inga fåglar men dock nakenbadare och hundar!!!!
-
hmmmm. nakenbadre har vi ju gott om i habo me. Så det är ju inge skillnad. Jp har ju oxså naket har jag hört. fniss.
henke -
Henke för fan… Sluta fnissa. Det är nästan lika löjligt som att stava på skånska.
Logga in för att svara.