Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Grönhögen imorrn!

• styret

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 18:46

fanme. jag jobbar. vet itne hur länge. tror till 15.30 så det hinns bara med nån timme innan det mörknar iomed den här jävla vintertiden. och då ska det vrida mot väst-syd-väst med.

grönis ger och grönis tar. jag måste jobba ihop till nytt segel samt lite extra flis till vintern.

• stewen

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 19:42

Ah fasen…
    Inge roligt att surfa grönis själv.
    Är det ingen som är sugen på joina?

• oldschool

Medlem
    31 oktober, 2006 vid 00:57

bättre att du spar dig å drar upp till norra, onsdag å torsdag, om du gillar babord sideshore!!!!!!!!!

surt att man inte är hemma 🙁

• styret

Medlem
    31 oktober, 2006 vid 05:31

men posta på öwcforumet istället. fler grönislocals som kolllar den sidan frekvent än den här.

• stewen

Medlem
    31 oktober, 2006 vid 07:12
    oldschool wrote:
    bättre att du spar dig å drar upp till norra, onsdag å torsdag, om du gillar babord sideshore!!!!!!!!!

surt att man inte är hemma 🙁

Jo men då ska det juh bli svinkallt.
    Jag drar nog till Grönis en sväng idag iaf.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Grönhögen imorrn!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.