Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Grönt vatten?
-
Grönt vatten?
Publicerad av walle på 3 juni, 2004 vid 07:34http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,486659,00.html
är det någon som e drabbad?
pjoter svarade 20 år, 11 månader sedan 9 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Grönt, brunt, lila, eller vitt. Det är lika ball att surfa ändå. Det stod medelhavsgrönt i artikeln. Det låter ju bra.
Grönt är skönt. -
allt e ju bättre än dom där giftalgerna vi får här på sommaren…
och jag håller med, grönt e skönt! -
hur fan gör man när brännmaneterna kommer.?. att bodydragga till brädan genom en brännmanet är ju inget man ser fram emot..
-
Brännmaneter för oss är som mygg är för norrlänningar. Det är lika bra att härda sig, sen blir de dina vänner:) Fick man ju lära sig i lumpen iaf.
-
Ha våtdräkt och håll huvudet högt.. Förra sommaren gjorde jag en face-plant rakt i en brännmanet, en timme senare försökte jag riva av mig ansiktet i panik..
En kompis till mig har köpt vattensäkert solskydd som även skyddar mot brännmaneter, det kanske kan vara något att rekommendera. Annars funkar ammoniak bra (urin innehåller mycket sådant
när man har brännt sig.
-
apropå skydda sig var hos docktorn idag fick svar på Hiv test o annat nu e det bevisat man måste inte ha kondom i sydamerika alla som kalla mig HivHans kan nu snällt komma med ursäkter
Logga in för att svara.