Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › grym spotguide
-
grym spotguide
Publicerad av anonym-anvandare på 6 april, 2004 vid 14:02ingen som har lust att kontakta kitesurferen och göra en likadan/koppla ihop denna grymma funktion så att våra svenska goa spots blir lika lättöverskådade?
nic svarade 21 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
litta stökig, men ja den är lite fin endå, känns som dom har lagt in en del möda id en iofs…
-
wåttdahell, a kanske lite men efter 3 sekunder har man lärt sig, skulle va nåt för oss i svedala gutt
-
jevla flash blinkar överallt juuh, ja sak se om ja itne kan styra upp nått gött..
-
Anonym
Gäst7 april, 2004 vid 07:38Den var ju grym ju… tänk om vi kunde ha något sådant här på west coast… gärna kopplat till vindmätare samt webkamera där det finns.
Något för steffo att hosta kanske? Att få fram programmerare som kan skriva detta är nog inget problem.. och vektoriserade kartor borde man kunna hitta någonstans.
-
Anonym
Gäst7 april, 2004 vid 11:16Jag har planer på att göra en sådan på kitesurfer.se. Är det någon som har lust/tid att hjälpa till så är det bara att hojta…
/Fredrik
-
Jag har en typ sådan spotguide på http://ozone.kitesurf.nu fast över norden.
Fast min vektoriserade karta var utan sjöar å städer. Tänkte rita in de viktigaste någon gång när det regnar, blåser ost, månen står i väster, min flickvän är bortrest och allt navludd är slut.nic
-
Anonym
Gäst7 april, 2004 vid 21:18Svar till:
Jag har en typ sådan spotguide på http://ozone.kitesurf.nu fast över norden.
Fast min vektoriserade karta var utan sjöar å städer. Tänkte rita in de viktigaste någon gång när det regnar, blåser ost, månen står i väster, min flickvän är bortrest och allt navludd är slut.nic
[/ QUOTE ]
Jösses, vad svårt det var att pricka rätt med musen! Du borde införa poängräkning och en hiscore lista också!
-
Hehe, jag får putsa lite på den formeln samtidigt som jag lägger in lite mer referenspunkter
Om någon är slängd i flash skickar jag gärna sourcefilen.
Jag sparar även vindriktningen för spoten (bra och dåliga) så kan man välja (eller koppla den till windguru) senare och få fram dagens rekommendationer.
Som sagt ett litet pysselprojekt i brist på annat…nic
Logga in för att svara.