Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing grym spotguide

• rambo_johnson

Medlem
    6 april, 2004 vid 14:05

litta stökig, men ja den är lite fin endå, känns som dom har lagt in en del möda id en iofs…

• anonym-anvandare

Medlem
    6 april, 2004 vid 14:15

wåttdahell, a kanske lite men efter 3 sekunder har man lärt sig, skulle va nåt för oss i svedala gutt

• rambo_johnson

Medlem
    6 april, 2004 vid 14:17

jevla flash blinkar överallt juuh, ja sak se om ja itne kan styra upp nått gött..

• Anonym

Gäst
    7 april, 2004 vid 07:38

Den var ju grym ju… tänk om vi kunde ha något sådant här på west coast… gärna kopplat till vindmätare samt webkamera där det finns.

Något för steffo att hosta kanske? Att få fram programmerare som kan skriva detta är nog inget problem.. och vektoriserade kartor borde man kunna hitta någonstans.

• Anonym

Gäst
    7 april, 2004 vid 11:16

Jag har planer på att göra en sådan på kitesurfer.se. Är det någon som har lust/tid att hjälpa till så är det bara att hojta…

/Fredrik

• nic

Medlem
    7 april, 2004 vid 15:59

Jag har en typ sådan spotguide på http://ozone.kitesurf.nu fast över norden.
    Fast min vektoriserade karta var utan sjöar å städer. Tänkte rita in de viktigaste någon gång när det regnar, blåser ost, månen står i väster, min flickvän är bortrest och allt navludd är slut.

nic

• Anonym

Gäst
    7 april, 2004 vid 21:18

Svar till:

Jag har en typ sådan spotguide på http://ozone.kitesurf.nu fast över norden.
    Fast min vektoriserade karta var utan sjöar å städer. Tänkte rita in de viktigaste någon gång när det regnar, blåser ost, månen står i väster, min flickvän är bortrest och allt navludd är slut.

nic

[/ QUOTE ]

Jösses, vad svårt det var att pricka rätt med musen! Du borde införa poängräkning och en hiscore lista också! wink.gif

• nic

Medlem
    7 april, 2004 vid 22:27

Hehe, jag får putsa lite på den formeln samtidigt som jag lägger in lite mer referenspunkter grin.gif
    Om någon är slängd i flash skickar jag gärna sourcefilen.
    Jag sparar även vindriktningen för spoten (bra och dåliga) så kan man välja (eller koppla den till windguru) senare och få fram dagens rekommendationer.
    Som sagt ett litet pysselprojekt i brist på annat…

nic

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing grym spotguide

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.