Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › GT11 el GT31 köpes
-
GT11 el GT31 köpes
Publicerad av p-malmkvist på 10 augusti, 2009 vid 10:43Fick som bekant lite vatten i gps:en på karpathos, om någon har en över så köper jag den gärna.. Har laddare aquapak mm
Få läser köp och sälj, hoppas det är ok för moderator att annons placeras här…
070-5388554
jester svarade 15 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Hade en GT 11 som jag fick in vatten i den var stendöd.Men jag skruvade upp den o körde med damsugaren för att suga upp vattnet(använd inte hårtork då smetar du bara ut vattnet).O så lät jag den torka ca:1 vecka.Sen hoppade den igång igen.Men den dog tyvärr 1 dag senare iaf.Men värt ett försök iaf.
Beställde en från storagedepot sen mkt snabb leverans o mkt billigt…. -
nouse;565239 wrote:Hade en GT 11 som jag fick in vatten i den var stendöd.Men jag skruvade upp den o körde med damsugaren för att suga upp vattnet(använd inte hårtork då smetar du bara ut vattnet).O så lät jag den torka ca:1 vecka.Sen hoppade den igång igen.Men den dog tyvärr 1 dag senare iaf.Men värt ett försök iaf.
Beställde en från storagedepot sen mkt snabb leverans o mkt billigt….Tack för tipset!! har prövat allt men har nu gett upp hoppet om denna så kära pryl..
-
Halloj Petter, köpte min på Riks windsurfing i England. Kanonsnabb leverans. Kolla länken med GPS+kort+aquapack 127 pund.
http://www.rikswindsurfing.com/live/gps-packages-1670-0.htm
Hade inte du en 5,4 eller 5,5:a att sälja??
Peter
S-201 -
-
Hej Peter.
Jag har varit i kontkat med Rik och fått offert från honom, är det så bra att dom är klara att bara använda?
Bara programmet för att lägga upp på siten som saknas?Mvh
-
peterpett;565327 wrote:Halloj Petter, köpte min på Riks windsurfing i England. Kanonsnabb leverans. Kolla länken med GPS+kort+aquapack 127 pund.
http://www.rikswindsurfing.com/live/gps-packages-1670-0.htm
Hade inte du en 5,4 eller 5,5:a att sälja??
Peter
S-201Ok tack för tipset!! Får beställa därifrån i slutet av sep om ingen har en gt11 hemma i Sverige..
5.4:an är min käraste ägodel men kan ev bli tvungen att sälja denna om jag inte kan jobba som tänkt i aug, tjejen vet iaf inget om CA ännu så där ä det lungt tillsvidare:cool2:
-
Jester;565539 wrote:ojjoj… får leta upp henne på FB eller nåt… 🙂
Nop det gör du inte;), hon finns inte på FB, läser bara konstnärliga skrifter osv:santa:
Logga in för att svara.