Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GUN sails M-Seven, något att ha?

• speedjanne

Medlem
    1 juli, 2003 vid 07:06

Jag är djävligt nöjd med mitt m8 8.1 och aero masten. Riggen känns ultralätt och går att köra grymt överriggad! Helt i klass med Gaastra och NP känns det som.Sen får vi väl de om hållbarheten är bra om några månader…..! smirk.gif

Mvh Speedjanne GBG

• malun

Medlem
    1 juli, 2003 vid 07:56

Ja, man är ju lite rädd att kvaliten skall vara dålig. Undrar hur länge grejerna håller…
    Men å andra sidan så är alternativet att köpa en 2-3 år begagnad rigg. Hos gun får jag splirrans nya grejer till nästan samma pris. Ny grejer måste väl hålla längre, även om det är gun?

• boman

Medlem
    1 juli, 2003 vid 15:18

Vi har en i klubben som kör på sitt M4 från -98 rejält räjsat med men inte en tendens till att sömmar och dyligt börja ramla sönder. nice stuff nice price!

• malun

Medlem
    1 juli, 2003 vid 19:17

Japp, nu var det beställt smile.gif
    Nu återstår bara att vänta på leveransen…

• anonym-anvandare

Medlem
    1 juli, 2003 vid 20:16

Och det kommer du att få göra…. frown.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA