Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gun sails Recycling Promotion !

• Gun sails Recycling Promotion !

Publicerad av boman på 23 december, 2003 vid 13:23

Take advantage of our 2004 Recycling Promotion and get 45.-€ for your worn-out sail, when buying a new 2004 model (no matter how old or what brand)

All specials only until the 31st of december 2003!

405kr för mitt gammla trekants segel från -84 som ligger under altanen är ju inte dåligt 😉

pris på ett 4,5 Hammer 4,5 hamnar på ca 1977kr = billigt!
    men vad jag förstår så gälle det bara ett segel

någon som hoppat på detta erbjudande…

http://www.gunsails.de

anonym-anvandare svarade 21 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • basse

Medlem
    23 december, 2003 vid 13:46

Lars K handlade väl ett gäng och fick 45€ billigare på alla. Jag bestälde ett på samma gång så det är väl bara att handla! Det blir billigt som tusan ju!

-Basse

• boman

Medlem
    23 december, 2003 vid 14:05

grymt sa grisen laugh.gif

• oskie

Medlem
    23 december, 2003 vid 18:54

Men det gällde väl bara Guns segel, dvs. du lämnar in ett gammalt Gun-segel och får ett nytt? Fattar inte riktigt vad de tjänar på detta dock…

• jonasp

Medlem
    23 december, 2003 vid 19:08

”Take advantage of our 2004 Recycling Promotion and get 45.-€ for your worn-out sail, when buying a new 2004 model (no matter how old or what brand )

All specials only until the 31st of december 2003! ”

• oskie

Medlem
    23 december, 2003 vid 20:19

Skulle det inte vara lättare för alla om dom skrev
    ”45 euro rabatt på alla våra segel”?

• jonasp

Medlem
    23 december, 2003 vid 20:31

jo men nu får dom ju bort lite från beggad marknaden! Långsynt och tyskt… tongue.gif

• lars_k

Medlem
    24 december, 2003 vid 07:50

Ni behover inte skicka in nagra segel till gun. Kunder utanfor tyskland far rabatt anda. Sa det ar bara att bestalla. Jag rekar Wave MC 04. Hur goa som helst har i SA. Haller i loggohoga spolningar gor de ocksa smile.gif
    Runt 2000 per styck med rabatt. Fint som flask. Ha re!

• oskie

Medlem
    24 december, 2003 vid 08:52

Hallo Lars K!

Jag ser att du är i SA just nu – ser fram emot lite resberättelser därifrån sen.. smile.gif Hur är vinden & vågorna,
    vad kör ni med för segelstorlekar?

• anonym-anvandare

Medlem
    24 december, 2003 vid 22:18

Är 04`erna lika bra som testvinnarn 03 var: bara lite tunga, å svåra att se igenom och fonkar ”nur am kreuz” som det stog i testet på Gun-sidan /Berra

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gun sails Recycling Promotion !

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.