-
Gurra1978!
Vad var det för bom du körde med?
Känner mig lite köpsugen 😉
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gurra1978!
Vad var det för bom du körde med?
Känner mig lite köpsugen 😉
Jag körde en Prolimit Team Carbon 140-180. Den är skön med 27 mm grepp. Perfekt nu när det är kallt i vattnet och man har handskar. Annars rekommenderar jag Chinook Karbonbom. Den är grym. Framförallt prisvärd.
Det var snabdt svarat, jag trodde du skulle göra Torö i dag.
Tack.
Tack.
Det trodde jag med men eftersom ingen verkade dra dit så drog jag upp till Kapellskär igen då jag visste att folk skulle vara där. Det blev 5,7 och sol. Men det var bättre igår.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.