• Gurun pro?

Publicerad av walle på 8 juni, 2009 vid 17:56

Nån som har windguru pro?

Windgurun e suveränt här uppe på ostkusten om man kollar kvällen innan, brukar träffa vinden exakt!, men går sällan att lita på om man kollar längre fram… Nu undrar jag om nån kör pro och om det ger bättre framförhållning?

litease svarade 15 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • symon

Medlem
    8 juni, 2009 vid 18:55

intressant. Jag vill också veta. Mo money bättre prognoser!

• litease

Medlem
    8 juni, 2009 vid 20:41

Sjukt värt det. Det kostar typ nästan ingenting och du får alltid senaste prognosen precis innan du sticker ut. I den fria versionen är prognoserna ”försenade” tolv timmar, vilket kan göra ganska stor skillnad om du väljer mellan att åka norr eller söderut.

Förutom senaste rapporten kan du få timme för timme på valfri spot vilket du inte kan få på den fria versionen har jag för mig? Då vet jag exakt när vinden kommer där jag ska köra. En annan fördel är att du kan få väderkartor över norra europa där du ser hur lufttrycken, vinden och värmen ligger. Är du tex i Holland får du det över området runt engelska kanalen vilket ger nästan lika exakta prognoser som dmis över öresund.

Låter som en försäljarefrån windguru men det är faktiskt sjukt gött att ha. Det bästa är timme för timme prognosen för customspotsen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.