Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GWC har filmkväll och årsmöte 20 jan 19.00

• danneman

Medlem
    14 januari, 2011 vid 18:13

Wihooo bara 6 dagar kvar.. Undra om jag kanske skulle ta med mig några filer film,, Lätt att jag gör ses där. Ian tar du med daj Das Jaeger?

• surfslusken

Medlem
    14 januari, 2011 vid 20:05

Bjuds de på pils, eller kanske t o m rötjut?

• danneman

Medlem
    17 januari, 2011 vid 16:27

Ingen uppdate på alkohol fronten. men jag har ett nytt litet filmclip från askim i höstas. KOm igen nu alla göteborgare med omnejd. någon timma eller två att snacka surf finns det alltid tid till. Be there!

• pure

Medlem
    19 januari, 2011 vid 21:50

glöm inte mötet… fika o vindsurfingrulle, kan inte bli bättre en kall januari kväll

• danneman

Medlem
    21 januari, 2011 vid 22:07

Nu ligger två klipp av massor jag skulle visa uppe på vimeo,

• pure

Medlem
    22 januari, 2011 vid 08:10
    DanneMan;644907 wrote:
    Nu ligger två klipp av massor jag skulle visa uppe på vimeo,

Riktig snyggt redigerat.. härligt med GoPro klippen för närvarokänslan.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GWC har filmkväll och årsmöte 20 jan 19.00

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.