Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Habo!
-
Habo!
Publicerad av krillan82 på 1 december, 2007 vid 10:46Japps så blir det. Regn kallt förkyld men fan så möed vind. Syns där om 45min
pjoter svarade 17 år, 5 månader sedan 8 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
var rätt najs väder, regnet försvan och till och med solen tittade fram då och då. var ute en liten stund sen brallade det i ordentligt. så man var tvungen att ge upp.
-
ja fy fan va de bralla i sen.. kunde fan knappt hålla 10an..
-
Fan va gott de va! En kort session men tillräckligt för att stilla den värsta abstinensen! Tack för hjälpen med landningen!
-
Det va dajlig dag idag.
Kan vi hoppas på en ännu bättre imorgon?
12 tiden efter regnet eller vad sägs? 🙂
-
ja jag e fan på så länge de inte regnar.. hopaps på lite mer normal vind.. läget att högbron visa 22,4 ms.. limhamn visa 18 i byarna.. inte konstigt man hade lite tryck..
-
Fan johan du skulle lånat nian! 🙂
Blåser det gött så kommer jag nog ner någon timme imorgon och leker med er. -
va fint som snus i kämpinge också. 🙂
KAAALLLLLEEEE, har du möjlighet att få hit min bräda så jag kan ha den imorrn, tror jag drar till kämpinge imorrn med och slåss lite med vindsurfarna.
-
vilken tid pjåt??? har du möjlighet att plocka upp mig på vägen?
-
*fylle lås* lol
aa jag drar ut vid 12 typ.. krille du kan åka om du vill..
-
haha som tur e hade inte jag tillgång till internet igår.
-
blev det nåt i habo?
hos norrmannen va de hur gött som helst! perfekt vind, lagom små softa vågor att leka i och sen en efterföljande uppvärmning i bastun. lätt vinterns fetaste surfspot!
-
fan att man missa en sesion pga av ett fylleragg. Jaja där ser man.
-
hahaha, så du hade bortamatch alltså.. trodde du sovit hos en polare i stan. 🙂 va han bra? du va väl noga med att använda skydd, nog för att vi har ett öppet förhållande men sjukdomar vill jag inte ha. 😉
Logga in för att svara.