Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Habo fungerar på SSV

  • Habo fungerar på SSV

    Publicerad av klang på 14 september, 2010 vid 17:59

    Idag var habo ljung riktigt platt, för att vara Habo Ljung så att säga. Riktningen var SSV vilket samtidigt innebär en speed-stip på 2km… kan bara varmt rekommendera Habo på SSV… helt underbart….

    http://www.gps-speedsurfing.com/?mnu=user&val=68467&uid=1429

    det innebär också att LBWS har tagit tillbaka rekordet i Habo Ljung… efter det att Uffe snuvat den från David… ordningen återställd… 🙂

    swe117 svarade 13 år, 8 månader sedan 8 Medlemmar · 17 Svar
  • 17 Svar
  • kapten-k

    Medlem
    14 september, 2010 vid 18:12

    WOW! Inte alls avundsjuk… Tyckte inte det blåste mycket idag… kunde flexat hela eftermiddagen!

  • tobhed

    Medlem
    14 september, 2010 vid 18:12

    Bra kört kompis 🙂

  • kapten-k

    Medlem
    14 september, 2010 vid 18:40

    Ja verkligen grattis!, Det måste nästan varit läskigt grunt… var det lika mycket gräs som sist?

  • joth

    Medlem
    14 september, 2010 vid 19:13

    Hoppas det blir lika grymt i morgon. Skall ner vid 15 tiden. Skall öka hela tiden och sluta på upp emot 14 eller mer om proggen håller. Hoppas på juste 6.5 dag med mycket slalom o speed.

    Grattis till rekordet. Skönt att ordningen är återställd. Super Klangen 🙂

  • klang

    Medlem
    14 september, 2010 vid 19:17

    Tack, och även grattis till Thompa som också gav järnet och smackade in ett nytt Habo PB… men han fick inte riktigt all den goa vinden som kom lite tidigare på morgonen.

    Gräset är bättre samlat inne vid stranden så det är mera normala förhållande, sist var det ju helt galet…

  • swe117

    Medlem
    14 september, 2010 vid 19:31

    Ja men för Hel…. Klang, bra kört, o Tompa med..
    Hmm.. surt det där med att jobba när det blåser.

  • thomas-althin

    Medlem
    14 september, 2010 vid 20:59

    Det var riktigt nice i Habo idag! Synd att vinden inte ville en timme till… Men det har ju hänt förr! Men grunt var det! Skönt med en liiten fena som funkar! Nästa gång då så Klang… Fram med hornen!

  • kinetic

    Medlem
    14 september, 2010 vid 22:44

    Klang: Sa ju att Habo e bra på S-SSV! Kan bli riktigt platt som du nog märkte…Allra bäst blir det om det är lågvatten samtidigt, då blir det salsgolv…Bra kört!
    O om det blir platt imorgon o mycket vind så ska ja göra mitt bästa för att smasha ditt rekord:), dock så tror jag att det blir svårt då det lär bli skvalpigare imorgon…

  • klang

    Medlem
    14 september, 2010 vid 23:01

    Hahaha… the heat is on… kul o se vem som har rekordet i Habo när året är slut…

  • sunsailsweden

    Medlem
    15 september, 2010 vid 10:04

    Hello Kinetic.
    Peter från Kristianstad här .
    Vänligen ring mig på 0708794535

    Tack..

  • tobhed

    Medlem
    15 september, 2010 vid 19:49

    Grattis till nya spotrekordet Ulf 🙂

  • klang

    Medlem
    15 september, 2010 vid 20:11

    Hahaha… nu vet jag hur det känns att vara kung dag… ditt satans svin… grattis Ulf…. grymt bra kört… 😀

  • thomas-althin

    Medlem
    15 september, 2010 vid 20:46

    Du är sjövild Uffe!! Underbart kört. Fick inte till det alls idag..:( var nog lite trött efter förmiddagens session.. Eller så bara sög jag helt enkelt!

  • swe117

    Medlem
    15 september, 2010 vid 21:23
    Klang;631331 wrote:
    Hahaha… nu vet jag hur det känns att vara kung dag… ditt satans svin… grattis Ulf…. grymt bra kört… 😀

    Fan… vilka härliga kompisar man har 😀
    Bara riktiga kompisar kan kalla en för bla.. Jävla skitUlf, satans svin, crazy, helt galen mm… Härligt det gillar jag. Tackar ödmjukast, era mf 😉
    Får se om man vågar sig ut i morgon :cool2:

  • klang

    Medlem
    17 september, 2010 vid 18:22

    Så Uffe… nu får du jaga igen… ordningen återställd…

    http://www.gps-speedsurfing.com/?mnu=user&val=68959&uid=1429

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Habo fungerar på SSV

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.