Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Habo helgen?

  • wind-lover

    Medlem
    13 januari, 2007 vid 22:49

    @bananen 359502 wrote:

    Ja, rackarns va kul det var i dag. Synd att ingen plåtade när det blåste, men, va fan, då är man ju upptagen med att åka.

    Imorgon lär det bli smått kaotiskt. Om ni skall köra så käka taggtråd till frukost!

    vågar man sig ut imorgon?:D

  • zo0

    Medlem
    13 januari, 2007 vid 22:50

    med plastpåse ^^

  • wind-lover

    Medlem
    13 januari, 2007 vid 22:51

    @zo0 359505 wrote:

    med plastpåse ^^

    du och din plastpåse

    mohahah:D

  • bananen

    Medlem
    13 januari, 2007 vid 23:08
    wind-lover;359504 wrote:
    vågar man sig ut imorgon?:D

    Har 3.6 och 78 litaresom minsta. Hade gärna seglat men då blir jag mördad av familjen. Troligtvis ett riitualmord där min sjögräsfena penetrerar bröstkorgen efter att masförlängare körts ned i halsen.

    Ladda järnet imorgon.

  • wind-lover

    Medlem
    13 januari, 2007 vid 23:22

    @bananen 359510 wrote:

    Har 3.6 och 78 litaresom minsta. Hade gärna seglat men då blir jag mördad av familjen. Troligtvis ett riitualmord där min sjögräsfena penetrerar bröstkorgen efter att masförlängare körts ned i halsen.

    Ladda järnet imorgon.

    hahhahahaha du har de inte lätt! vilken hemsk död säger jag bara!!

    men jag börjar bli feg när barsebäckslarmet går igång i köket och dom varnar för orkan! men jag viiiill men päronen hahah tror att jag är galen 😀
    men jag ska ut imorgon!! men ska försöka hitta ett tillfälle när det blåser som minst… men inte kommer det bli orkan här? så ser det ju inte ut som på dmi, dmi säger ju storm mer…
    kollar prognosen imorgon bitti, hoppas på en sten hård surfdag imorgon:cool2: yyyyeeee de kommer bli nice!!

  • suecocabron

    Medlem
    14 januari, 2007 vid 00:45

    Så är det någon som kommer dra ut imorgon?
    Annars tänkte jag dra och kolla in något ställe där det blir feta vågor.. 😀 Det är ju inte alla dagar som vindhastigheten ligger över skalan på FRV!!

    Någon som har något tips här i närheten där det kan gå av?

  • Knatte

    Gäst
    14 januari, 2007 vid 08:41

    @Junksurf 359499 wrote:

    Tråkigt,
    Skriver du in login och lösen?
    webläsare? Funkar fint me IExplorer.

    Testat både IE och Firefox. Jag får aldrig möjlighet att skriva lösen eller login. Det blir bara acess nekad direkt 😡 Kan du inte lägga upp några bilder här på galleriet så man kan se lite surfkort 😀

  • el_duderino

    Medlem
    14 januari, 2007 vid 08:53

    Jag siktar på 14-15 tiden, ser ut som vinden kan ha droppat till en 3.7a då… förhoppningsvis. Vattenståndsprognosen säger tyvärr -80cm vid den tiden.. men vi får se hur det blir med det!

  • wind-lover

    Medlem
    14 januari, 2007 vid 08:59

    @El_Duderino 359534 wrote:

    Jag siktar på 14-15 tiden, ser ut som vinden kan ha droppat till en 3.7a då… förhoppningsvis. Vattenståndsprognosen säger tyvärr -80cm vid den tiden.. men vi får se hur det blir med det!

    samma här, hoppas det lägger sig nu till perfekt 3.7:D
    chopp?;)

  • bananen

    Medlem
    14 januari, 2007 vid 09:21
    suecocabron;359517 wrote:
    Så är det någon som kommer dra ut imorgon?
    Annars tänkte jag dra och kolla in något ställe där det blir feta vågor.. 😀 Det är ju inte alla dagar som vindhastigheten ligger över skalan på FRV!!

    Någon som har något tips här i närheten där det kan gå av?

    Ängelholm, Skanör syd kusten, tja allt som inte ligger i lä av danmark lär vara stooooort.

  • el_duderino

    Medlem
    14 januari, 2007 vid 10:23
  • sajmon

    Medlem
    14 januari, 2007 vid 10:35

    Utanför knuten har vinden maxat 32,2 m/s. Orkan ligger väl vid 33 hehe. Båtar välter, båthus lyfter och tegelpannor flyger kors o tvärs. Jag tror jag sitter inne och väntar på att strömmen ska gå 😛

  • wind-lover

    Medlem
    14 januari, 2007 vid 10:38

    jag vill verkligen….

  • suecocabron

    Medlem
    14 januari, 2007 vid 10:43

    @bananen 359538 wrote:

    Ängelholm, Skanör syd kusten, tja allt som inte ligger i lä av danmark lär vara stooooort.

    Nu drar jag ut och kollar läget!! Hoppas se någon där ute 😉

  • wind-lover

    Medlem
    14 januari, 2007 vid 12:43

    Blir det något i Habo idag?

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Habo helgen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.