• sourra

Medlem
    14 maj, 2008 vid 19:21

@mjersen 465495 wrote:

nä han bara stod o schtekte i kavaj o shorta på beachen!

Det är alltid samma visa med Neven. Han står och pumpar med knytnäven i luften för jämnan så fort han har på sig kavaj. Det var likadant då han och Wacko skulle ”steka i solen” för att bättra på solbrännan sista dan i Safaga, fast då hade han inte ens på sig sviden. Han stod bara där och viftade och brände axlarna. Men de ryska nyrika tanterna var sjukt sugna på honom…

• anr

Medlem
    14 maj, 2008 vid 21:24

Det var riktigt gött idag. Hoppas på många såna här dagar i sommar…

• neven

Medlem
    15 maj, 2008 vid 05:21

@mjersen 465495 wrote:

nä han bara stod o schtekte i kavaj o shorta på beachen!

Haha, fan va jag shtekte! Man får klä upp sig lite så att folk tror man är att lita på 🙂 Samma folk som INTE skall se bilder på Steffo från helgen…

Hade jag haft med mig grejjer hade jag lätt hoppat i. Nästa gång jag är i trakterna tar jag med mig allt jag har. Det blåser ju jämt i Skåne…

Visst serru. Så här såg jag ut ungefär:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cEzQNYjD2Gk[/youtube]

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.