Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Habo I morgon förmiddag?

• patrikol

Medlem
    12 september, 2004 vid 06:10

Någon som skall till näset nu så här tidigt? Förmodligen inte skit också!

• dirk_diggler

Medlem
    12 september, 2004 vid 06:12

bara lugn, det kommer

• patrikol

Medlem
    12 september, 2004 vid 06:13

Ja men då är det försent! Måste vara tillbaka i malmö kl 12:00.

• teda

Medlem
    12 september, 2004 vid 06:23

ne ne ne .. det kommer .. hoppas jag iaf .. drar till habo strax …

• patrikol

Medlem
    12 september, 2004 vid 06:38

Inte lönt att reta sig på den där skojar vinden. Någon som kan i morgon 040913 om det nu mot förmodan skulle dyka upp lite vind.

• annas

Medlem
    12 september, 2004 vid 07:02

Fan Patrik – igår körde jag o chrille överriggade m 14, Matthias körde 9 ett tag och mätaren visade mellan 4 o 5 när jag kollade efteråt.. Tror inte att det stämmer riktigt på SV så det går garanterat att köra. Jag o Chrille kommer om en timma.

• patrikol

Medlem
    12 september, 2004 vid 08:32

Skall ni ut i morgon med?

• sidpiraya

Medlem
    12 september, 2004 vid 09:11

Packar bilen nu.. fredrik har du fått lift annars ring , eller va fan jag ringer nu..

• easyg

Medlem
    12 september, 2004 vid 13:53

jag ska ut imorrn på förmiddagen kring 10-tiden. om någon ska ha skjuts från lund, hör av er
    /jens

• patrikol

Medlem
    12 september, 2004 vid 14:35

Kanon ses vi i Habo.

• egan

Medlem
    12 september, 2004 vid 15:12

pätrik, när tänkte ni dra ut imon. kanske tar en runda om habo imorgon förmiddag i så fall.

• patrikol

Medlem
    12 september, 2004 vid 16:34

Tja jag har nästan hela dagen på mig men skall försöka vara där vid 10 tiden. Inte den morronpigga typen direkt allt beroende på vinden såklart jag och Henke kunde ju idag mellan 9-11 och då blåste det 3,3 m/s en timme innan så blåste det 9 m/s och en timme efter blåste det 9 m/s så det är nog någon jävel där uppe som sitter med en knapp och skojar med oss.

• egan

Medlem
    12 september, 2004 vid 19:16

det kommer ju blåsa imorgon. så enkelt e det bara. ring när ni drar ut, så e du sehr schnäll. 0702350660

• patrikol

Medlem
    12 september, 2004 vid 19:20

Visst men det skulle det i dag med men det blåste 3,3 m/s när vi skulle ut! Men i morgon så kan jag nästan hela dagen så jag ringer dig när jag sticker ut. Blir nog vid 10 tiden

• annas

Medlem
    12 september, 2004 vid 19:38

Me and Chrille tänkte dra ut vid lunch.

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Habo I morgon förmiddag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.