Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Habo I morgon förmiddag?
-
Någon som skall till näset nu så här tidigt? Förmodligen inte skit också!
-
Ja men då är det försent! Måste vara tillbaka i malmö kl 12:00.
-
ne ne ne .. det kommer .. hoppas jag iaf .. drar till habo strax …
-
Inte lönt att reta sig på den där skojar vinden. Någon som kan i morgon 040913 om det nu mot förmodan skulle dyka upp lite vind.
-
Fan Patrik – igår körde jag o chrille överriggade m 14, Matthias körde 9 ett tag och mätaren visade mellan 4 o 5 när jag kollade efteråt.. Tror inte att det stämmer riktigt på SV så det går garanterat att köra. Jag o Chrille kommer om en timma.
-
Packar bilen nu.. fredrik har du fått lift annars ring , eller va fan jag ringer nu..
-
jag ska ut imorrn på förmiddagen kring 10-tiden. om någon ska ha skjuts från lund, hör av er
/jens -
pätrik, när tänkte ni dra ut imon. kanske tar en runda om habo imorgon förmiddag i så fall.
-
Tja jag har nästan hela dagen på mig men skall försöka vara där vid 10 tiden. Inte den morronpigga typen direkt allt beroende på vinden såklart jag och Henke kunde ju idag mellan 9-11 och då blåste det 3,3 m/s en timme innan så blåste det 9 m/s och en timme efter blåste det 9 m/s så det är nog någon jävel där uppe som sitter med en knapp och skojar med oss.
-
det kommer ju blåsa imorgon. så enkelt e det bara. ring när ni drar ut, så e du sehr schnäll. 0702350660
-
Visst men det skulle det i dag med men det blåste 3,3 m/s när vi skulle ut! Men i morgon så kan jag nästan hela dagen så jag ringer dig när jag sticker ut. Blir nog vid 10 tiden
Logga in för att svara.