Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Habo i veckan..
-
Hoppas kunna vara i Habo runt kl 16 idag tisdag. Premiär!
//Peter
-
Var ganska bra idag, men lite ostadig vind.
BTW Johan, Brett sade att de har ingen Boardshort på sig i Santa Cruz/California, och om du har en på dig, de skulle srattar åt dig. Så kanske du maste glömma de igen i framtiden -
@QQ-57 377009 wrote:
Var ganska bra idag, men lite ostadig vind.
BTW Johan, Brett sade att de har ingen Boardshort på sig i Santa Cruz/California, och om du har en på dig, de skulle srattar åt dig. Så kanske du maste glömma de igen i framtidenhahahah får kanske börja ”glöma dom” oftare då =) va en go dag i dag helt slut nu… vem e på imrogn jag e där nog vid 10..
-
@Cöffs 377041 wrote:
Längesen man såg dig, vad gjorde du i påsk?
Tjenare.
Var å hälsade på de gamla i påsk men har ju varit ute massa andra dagar, var har du gömt dig under vintern?
bangade i em, va för seg efter jobbet. hoppas på en grym em imorrn istället.
-
@pjoter 377049 wrote:
Tjenare.
Var å hälsade på de gamla i påsk men har ju varit ute massa andra dagar, var har du gömt dig under vintern?
bangade i em, va för seg efter jobbet. hoppas på en grym em imorrn istället.
Blev avskräckt sen vår senaste extremeåkning i habowavesen med 7:an…närå, mkt plugg, men blir kanske en session imorrn om det inte blir för kallt..ses!
-
haha, just ja, de blev ju iaf lite humm, ska vi kalla det åkning, den dan. 🙂
Det är mkt goare nu så du får allt ta å våga dig ut. Du får fixa lite ledigt från skolan för de verkar bli fina dar nu i veckan.
-
Jag e där kl 8 å sover lite till kl 10 å då riggar jag. typ..
-
sol o bra me vind nu kommer nog bli en sjukt go dag!!! e där 10…
-
Kommer rundt omkring kanskje ca. mellan11och13. om alt går bra!
-
Vafan!! Här sitter man o möglar på ett jobb när det blåser…..kanske skulle byta lifestyle, bo i en pappkartong o bara surfa istället.
o en tiggar-skylt så man får in lite $$……<
>
Logga in för att svara.