• alexasu

    Medlem
    26 mars, 2006 vid 20:08

    dude, that’s lågt vatten!
    man ser i alla fall var stenarna ligger…

  • tont

    Medlem
    26 mars, 2006 vid 20:12

    Inte lika lågt som……ähhh fy fanden, hatar mig själv för att jag skrev det där men jag var tvungen.

  • alexasu

    Medlem
    27 mars, 2006 vid 10:39

    tror ni vattnet kommer tillbaka till imorgon? kommer nog blåsa typ 6.7 imorgon förmiddag ju.

  • joth

    Medlem
    27 mars, 2006 vid 11:31

    Så fort vinden vänder mot väst/nordväst så kommer det tillbaka. Men brrr… tycker det såg kallt ut på bilderna. Jag väntar nog ett tag till med premiären.

  • clemens

    Medlem
    27 mars, 2006 vid 15:20
    alexasu wrote:
    tror ni vattnet kommer tillbaka till imorgon? kommer nog blåsa typ 6.7 imorgon förmiddag ju.

    Don´t even think about it.
    Lotta kommer fistfucka mig goooood om jag inte infinner mig med en färsk labb och påläst läxa på fysiken i morrn.

  • alexasu

    Medlem
    27 mars, 2006 vid 15:58
    Clemens wrote:
    Don´t even think about it.
    Lotta kommer fistfucka mig goooood om jag inte infinner mig med en färsk labb och påläst läxa på fysiken i morrn.
    med tanke på att dom dratt ner lite på prognosen under eftermiddagen tror jag att vi rent teoretiskt sett skulle hinna med både rapporten och de uppgifter som skulle redovisas om vi sitter uppe halva natten.
  • klang

    Medlem
    27 mars, 2006 vid 19:44

    Clemens, ut och städa bort !!!

    Skämt och sidor… är en ídee… de flesta är bara tillräckligt stora för att man skall trampa på dem och få j…..t ont….

    /Klang

  • clemens

    Medlem
    27 mars, 2006 vid 20:00
    Klang wrote:
    Clemens, ut och städa bort !!!

    Skämt och sidor… är en ídee… de flesta är bara tillräckligt stora för att man skall trampa på dem och få j…..t ont….

    /Klang

    Jag å jonas gjorde ett försök i sommras att märka ut lite stenar med målade petflaskor. Dom var ju jättekvar när isen kom…
    En ide är ju att lura någon dum jävel på bygglinjen att det har utfästs en belöning till den som slår massiva järnpålar genom flest stenar i lomma bukten. Helt klart en kul idé. Tror det är många på den testosteron-stinna linjen som hade nappat på utmaningen.

    Förövrigt anser jag att katedralskolan bör förstöras

  • tont

    Medlem
    29 mars, 2006 vid 09:28

    Suck…Climpen climpen climpen. I de stunder då hatet mot vår kära läroinstitution växer sig starkt finns det alltid en tanke som skingrar de mörka molnen; Jonas Frankel.

  • tont

    Medlem
    29 mars, 2006 vid 09:35

    Esse tillägger att du snarare borde formulera det på följande vis för att få kraft bakom det och uppbackning på barrikaden; Pretera Kenzo Katedralskolan Esse Delendam. Rablla det mantrat så ska du se att det snart händer något. Behöver jag tillägga att jag sitter på biblioteket och försöker undvika studier genom dessa inlägg.

  • clemens

    Medlem
    29 mars, 2006 vid 11:53

    Som kontring från källaren på den ljuva katedralskolan vill jag beskriva bilderna ovan; “Mara clausum”
    oj, nu kommer läraren, lyfter mig i örat, aj, Pater, peccavi!!

  • alexasu

    Medlem
    30 mars, 2006 vid 11:19

    Enligt dmi’s senaste uppdatering (11:15) ska det blåsa i alla fall 8-11 i bukten imorgon förmiddag. frågan kvarstår dock: hinner vattnet tillbaka? det såg inte så bra ut igår (http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=39574). å just nu blåser det sydost.

  • babilidoo

    Medlem
    30 mars, 2006 vid 13:35

    vattnet kommer tillbaka inatt.. de blir väl o ta ledigt imorrn om prognosen håller sig 🙂

  • henke201

    Medlem
    30 mars, 2006 vid 19:14

    Imorgon smäller de, vattnet kommer ha stigit.. jag känner de på mig 🙂

  • alexasu

    Medlem
    30 mars, 2006 vid 19:41

    fan asså, de ser inte alls lika bra ut nu längre, lite byar på förmiddagen å lite på eftermiddagen, med lite vind mitt på dagen.
    å dmi säger att vattensåndet borde ligga runt normalt imorgon, men de sa de att de skulle göra idag med, men när jag avr nere i hamnen för en timme sen var det ca 1 meter under normalt. å jag är så jävla sugen på premiär ju!

    edit: enligt dmis modeller borde det vara ett säkrare kort att dra ner till klagshamn, men då får man nog hoppa skolan hela dan.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.