Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Habo ikväll?

• sidpiraya

Medlem
    16 juni, 2004 vid 12:01

Yes jag är på, kanske först vid 18.30 men ändå…

/Michael

• fifi

Medlem
    16 juni, 2004 vid 12:05

jag hänger gärna med….men har ingen bil
    har nån från lund bil och ska ut efter 18 så ring 0734368825…..om inte det blåser FÖR mycket

• marh

Medlem
    16 juni, 2004 vid 13:34

Vinden ser ju ut att minska. Man får visst inte parkera nere vid stranden längre.. håller folket till vid campingen fortfarande eller är det ”secret” som gäller?

• sidpiraya

Medlem
    16 juni, 2004 vid 13:37

Om du inte hittar nån att åka med så ring mig, så kanske jag kan köra inom Lund.

• fifi

Medlem
    16 juni, 2004 vid 13:48

Tack micke! vi hör sen om inte donhugo har alla kitsen i skanöööör vill säga….

• marh

Medlem
    16 juni, 2004 vid 13:58

Jag har bil och kör ifrån Lund vid 18.. ringer innan jag kör.

• anonym-anvandare

Medlem
    16 juni, 2004 vid 14:30

Hur mycket blåser det nu?

• stellan

Medlem
    16 juni, 2004 vid 14:45

Im in.

• kaiser

Medlem
    16 juni, 2004 vid 14:53

Grrr…trillbringade några timmar där i fm. men d blåste för mye. får nöja mig med att kolla på er från jobbets cam i oljehamnen ;'(

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA