Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Habo imorgon? 040816

• brickan

Medlem
    17 december, 2004 vid 16:42

Det finns ju dom som tycker det är jobbigt att ta höjd men att köra in sedan är fan kul.

• luuddee

Medlem
    17 december, 2004 vid 16:47

kan jag hålla med om.. men vill man nu köra vågor ska man ju inte åka till habo och köra halvvägs till danmark när det finns vågor på näset i typ alla riktningar..

• brickan

Medlem
    17 december, 2004 vid 16:52

Svar till:

kan jag hålla med om.. men vill man nu köra vågor ska man ju inte åka till habo och köra halvvägs till danmark när det finns vågor på näset i typ alla riktningar..

[/ QUOTE ]

Det är sant så det tyder väl på att jag vill ha plattvatten till 80% sedan kyla ner mig med ett par rejäla vurpor i vågorna grin.gif grin.gif.
    Näset i all ära men är det kallt så är plattvatten att föredra.
    Hoppas vi syns i habo i morgon då jag är där vid 10 riggad och klar.

• patrikol

Medlem
    17 december, 2004 vid 23:31

Vi är nog inte där före 11:00 tar du Lina med dig? Eller hon är fortfarande sjuk? smile.gif

• luuddee

Medlem
    18 december, 2004 vid 11:28

ja fick tyvär skita i det=(.. e förkyld som faen.. crazy.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA