• habo imorrn

Publicerad av nille85 på 28 maj, 2010 vid 14:21

Går lite trögt i session avdelningen…kanske inte så många som kikar där så slänger in samma inlägg här…

Tänkte ta mig ut till habo imorgon typ 8-9 nått sånt och antingen åker jag buss eller så kanske det finns någon annan som tänkt köra dit från Lund och har plats i bilen (bidrar förstås med soppapengar)? …tidigare än 8 funkar också, vore skönt att slippa bussen bara :smirk:

//Nille

johanw svarade 15 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • tomasw

Medlem
    28 maj, 2010 vid 18:29

Jag kommer att vara i habo kl 06 imorgon bitti så det är bara att droppa in. Jag finns där!! 😀

• nille85

Medlem
    28 maj, 2010 vid 18:34

ooooookej, det var tamejfan entusiastiskt :wink:, fint att någon är där och ringer ambulans när jag rammat bryggan eller nått i alla fall :tongue:

Vore dock fint med skjuts från Lund av någon vänlig själ. Börjar fan fundera på att skaffa bil bara för att kunna komma till stranden…

• johanw

Medlem
    28 maj, 2010 vid 18:51

Rullar ner me brosan 0600 oxå

• nille85

Medlem
    28 maj, 2010 vid 19:06

ojdå, ni är då inte nådigt tidiga….blir bussen då. Någon som vet var som e närmast att hoppa av från 132an?

• joddas

Medlem
    28 maj, 2010 vid 19:12

Fint med sällskap. Jag o Danne dyker oxå upp tidigt i ottan.

• pjork

Medlem
    28 maj, 2010 vid 20:14

Har widengrabbarna energiare?! Bengtsson boys missade nyss chansen när ica maxi stängde! Kan vara hur viktigt som helst imorrn bitti!

• johanw

Medlem
    28 maj, 2010 vid 21:07
    pjork;614328 wrote:
    Har widengrabbarna energiare?! Bengtsson boys missade nyss chansen när ica maxi stängde! Kan vara hur viktigt som helst imorrn bitti!

har en thilands ni kan dela på… o en tifi kanske

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA