Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Habo Kite Jam och Kickoff 2-3 Maj!

  • haze

    Medlem
    9 april, 2009 vid 18:22

    När? När jag har tid typ efter säsongen för kiteskolan är över. Var? Beror på var det blåser. Kommer söka tillstånd på två eller tre spots.

  • sourra

    Medlem
    9 april, 2009 vid 18:49

    Så i december då?

  • jan-becher

    Medlem
    9 april, 2009 vid 20:39

    öl ???

  • aka_kalle

    Medlem
    9 april, 2009 vid 21:21
    Jan Becher;539785 wrote:
    öl ???

    Ja ser ut som att han kommer

  • haze

    Medlem
    9 april, 2009 vid 23:33
    sourra;539772 wrote:
    Så i december då?

    Förhoppningsvis snabbar än en viss surfklubb i Varberg lyckas genomföra sina tävlingar i alla fall 😉

  • sourra

    Medlem
    10 april, 2009 vid 08:22

    Hade inte du bailat ur så hade du märkt att vi körde en tävling i höstas.

  • haze

    Medlem
    10 april, 2009 vid 08:28

    Hmm en av tre som skulle köras japp 😉 Bara två kvar innan sommaren är här då 😉

  • skotten

    Medlem
    10 april, 2009 vid 09:01
    Jan Becher;539785 wrote:
    öl ???

    haha naaaajs, a wingman! been a while mate : )

  • sourra

    Medlem
    10 april, 2009 vid 09:48
    Haze;539842 wrote:
    Hmm en av tre som skulle köras japp 😉 Bara två kvar innan sommaren är här då 😉

    När de går tre reservhelger innan man kan köra så är det svårt att planera in ett optimistiskt schema. Sen lär man sig saker när man arrar som gör att man kanske måste revidera sina storslagna planer. Nu är det dock fler arrangemang på gång runt kusterna så då kanske det räcker med ett RV#2 i höst, vi får se. Men kanske borde du hålla i spakarna åt oss Hasse, du har ju så sjuukt mycket erfarenhet och vet allt om hur ett arrangemang ska köras.

  • haze

    Medlem
    10 april, 2009 vid 10:03

    Ooopppsss en öm tå verkar det som 😉

    Nä du sourra jag håller mig för mig själv och ev med Falkenbergs surfklubb om det blir nåt på västkusten. Annars så blir det på Gotland. Och ja jag har arrangerat en hel del tävlingar fast skid/snowboard relaterat så jag har en del erfarenhet.

    Kunnat tala om för dig er på en gång att planlägga tre tävlingar med krav på vind är sjukt svårt att genomföra. Kolla bara på Vågsurfarna som kämpar för fullt med deras tävlingar och då har en hel del klubbar som arr. deras tävlingar.

    Men som sagt detta är min åsikt som vanligt..

    Edit: Jag har för mig för den delen att det var någon surfklubb som inte ville att jag skulle ha min planerade vågtävling då de skulle arr. en istället. Så här i efter hand så var jag nog väldigt dum som gick med på detta.

  • jonaish

    Medlem
    10 april, 2009 vid 17:07

    Är de varmt i vattnet i maj då?

  • johanw

    Medlem
    10 april, 2009 vid 19:17
    jonaish;539909 wrote:
    Är de varmt i vattnet i maj då?

    de va fan varmt i vattnet i lundåkra idag iaf..

  • pjoter

    Medlem
    10 april, 2009 vid 19:18

    förra året va de shortsväder i habo. =)

  • sourra

    Medlem
    10 april, 2009 vid 21:19
    Haze;539869 wrote:
    Ooopppsss en öm tå verkar det som 😉

    Nä du sourra jag håller mig för mig själv och ev med Falkenbergs surfklubb om det blir nåt på västkusten. Annars så blir det på Gotland. Och ja jag har arrangerat en hel del tävlingar fast skid/snowboard relaterat så jag har en del erfarenhet.

    Kunnat tala om för dig er på en gång att planlägga tre tävlingar med krav på vind är sjukt svårt att genomföra. Kolla bara på Vågsurfarna som kämpar för fullt med deras tävlingar och då har en hel del klubbar som arr. deras tävlingar.

    Men som sagt detta är min åsikt som vanligt..

    Edit: Jag har för mig för den delen att det var någon surfklubb som inte ville att jag skulle ha min planerade vågtävling då de skulle arr. en istället. Så här i efter hand så var jag nog väldigt dum som gick med på detta.

    Ditt snackpåseri vet inga gränser…

  • haze

    Medlem
    10 april, 2009 vid 23:28

    tänkte skriva något tillbaka men orkar inta… Men väntar på resten av tävlingarna i vilket fall…

Sida 3 av 7

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Habo Kite Jam och Kickoff 2-3 Maj!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.