Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Habo ons 31/1 lunchtid

  • wind-lover

    Medlem
    30 januari, 2007 vid 17:20

    jag vill 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁

    joooooo jag måste dit!!!!

  • alex_

    Medlem
    30 januari, 2007 vid 17:26

    lös det! the more the merrier som man säger.

  • fng

    Medlem
    30 januari, 2007 vid 21:56

    Kommer vid 2.

  • alex_

    Medlem
    31 januari, 2007 vid 00:46

    jag måste tyvärr skjuta upp mitt habobesök till i helgen (el. nästagång det blåser) sorry!

  • bananen

    Medlem
    31 januari, 2007 vid 08:48

    Jag skall försöka komma ut och köra, kanske vid 2-rycket, förutsatt att jag lyckas avboka lite möten…

    Har dessutom ett fotbollsstort hål i mitt 4.2, så det måste blåsa 5.0 eller 3.6 om jag skall köra….

  • Oregistrerade

    Gäst
    31 januari, 2007 vid 09:23

    sitter här i skolan på biblioteket och kollar desperat på prognoser och drömmer om något som inte kommer gå i uppfyllelse.

    Jag vill ut så himla mycket 🙁

    //Wind-lover

  • clemens

    Medlem
    31 januari, 2007 vid 11:14
    Oregistrerade;362781 wrote:
    sitter här i skolan på biblioteket och kollar desperat på prognoser och drömmer om något som inte kommer gå i uppfyllelse.

    gå på dejt med Leonardo DiCaprio“?

  • Oregistrerade

    Gäst
    31 januari, 2007 vid 12:16

    Nä, att jag svarar på msn
    /S-46

  • endy

    Medlem
    31 januari, 2007 vid 12:35

    Haha!
    Ola nog för att du är liten, men det är inte samma sak som ålder 😉
    (Andy glad för det är surf idag)

  • wind-lover

    Medlem
    31 januari, 2007 vid 14:32

    @Oregistrerade 362808 wrote:

    Nä, att jag svarar på msn
    /S-46

    Hahahaha precis ola! 😀

  • bananen

    Medlem
    31 januari, 2007 vid 19:11

    Okej, nu får ni fanimej förklara er. Jag cruisade ner på parkeringen vid halvfyra, drog en handbromssladd och riggade 3.6. Först såg det lite mulet ut, men sen sprack det ju upp och var otroligt bra.

    Jag vet inte om jag håller på att bli galen men vattnet kändes varmare än sist.

    MEEEEEN, var är alla locals? Seglade ni inte idag? I så fall skäms ni inte för att orerat i denna tråd och sedan fegat ur? Eller missade ni bara det göttigaste surfet?

  • wind-lover

    Medlem
    31 januari, 2007 vid 19:13

    Hade mina saker legat i habo och inte hemma i garaget så hade jag stuckit ut efter skolan 😡 HOPPAS det blir till helgen när dom kan köra ner mina saker igen.

  • suecocabron

    Medlem
    31 januari, 2007 vid 21:17

    @bananen 362881 wrote:

    Okej, nu får ni fanimej förklara er. Jag cruisade ner på parkeringen vid halvfyra, drog en handbromssladd och riggade 3.6. Först såg det lite mulet ut, men sen sprack det ju upp och var otroligt bra.

    Jag vet inte om jag håller på att bli galen men vattnet kändes varmare än sist.

    MEEEEEN, var är alla locals? Seglade ni inte idag? I så fall skäms ni inte för att orerat i denna tråd och sedan fegat ur? Eller missade ni bara det göttigaste surfet?

    Hehe, mycket snack och ingen hockey. Jag drar iväg över helgen, när jag kommer tillbaka ska det bli 15 grader varmt och blåsa minst 12m/s, det har jag bestämt!

    Frågan är bara när man ska få tummen ur arslet och laga brädan med mer än det tuggummi epoxi som sitter där nu…

  • alex_

    Medlem
    1 februari, 2007 vid 08:15

    jag fick ett erbjudande om helsingörsresa så jag drog på det, skrev iaf att jag inte kom 😛

  • bananen

    Medlem
    1 februari, 2007 vid 09:01

    Loosers, det blåste 3.6!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Habo ons 31/1 lunchtid

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.