Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Habo söndags bilder..

• Habo söndags bilder..

Publicerad av johanw på 13 juli, 2008 vid 21:47

här kommer lite smakprov resten kommer nog imorgon.. visst e generalen najs.. men här kommer de senaste av de fetaste av de nyaste… ”markoolio ticket” :wink:… plus 2 andra bilder..

krillan82 svarade 17 år, 6 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • mjersen

Medlem
    14 juli, 2008 vid 07:33

synd att du drog kalle =)

• wakenils

Medlem
    15 juli, 2008 vid 09:29

markooliotricket var grymt, körde det igår på sourras vågbräda, alltid kul med nya grejer!! mer sånt!
    körde gorilla grab (framhand i nos, bakhand i tail, om det nu heter så, hade för mig det men det verkar vara tårna som man ska hålla med) i lördags, lite lurigt utan stopper men har man bra tryck så…

• johanw

Medlem
    15 juli, 2008 vid 18:05

kommer lite mer bilder från i söndags..

• johanw

Medlem
    15 juli, 2008 vid 18:09

meeerrr

• johanw

Medlem
    15 juli, 2008 vid 18:14

meeeeeer

• lewold

Medlem
    15 juli, 2008 vid 19:02

Harligt Johan! Nastan sa att jag langtar hem till Habo… Men vafan har hant med Martin, han har ju blivit sa javla grym het plotsligt

• johanw

Medlem
    15 juli, 2008 vid 19:07

@Lewold 482903 wrote:

Harligt Johan! Nastan sa att jag langtar hem till Habo… Men vafan har hant med Martin, han har ju blivit sa javla grym het plotsligt

han e sjuk de e nya trick nästan varje gång… han e lätt bland dom bästa i sverige nu!!

• patrikol

Medlem
    15 juli, 2008 vid 19:41

Härliga bilder! Härliga trick!

Duktiga grabbar!

Låter som en vanlig dag i Habo! 🙂

• krillan82

Medlem
    16 juli, 2008 vid 17:15

Hahahahhahaaa Stekar Marre Va Fan, Du Har Blivet Längre, Du Når Ju Ner Till Vattenytan..

• nordstedt

Medlem
    16 juli, 2008 vid 19:11

Det var en riktigt trevlig dag i habo. Fast jag tycker att marre ska sluta med alla snurrar och annat trams och gå stenhårt på cirkuskiteing istället. Go Markooliodansen!

• krillan82

Medlem
    17 juli, 2008 vid 06:11

tycker han ska sattsa på minigolf ist.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA