Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Habo torsdag
-
Habo torsdag
Publicerad av johanw på 21 juni, 2006 vid 08:18ser mycket lovand ut.. jag, nicke och tony kommer va där vid 9 kanske halv 10.. så de e bara att komma ner allihoppa :smirk: vi kommer va där hela dagen..
johannesd svarade 18 år, 10 månader sedan 8 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Torsdag afton händer det grajor fan hoppas bara nya leveransen har kommit
-
Hvad med i dag?….jeg var dér i går fra kl. 17 og det virkede perfekt med 16’er…og det ser ud til at være mere vind i dag.
Jacob
-
Behöver skjuts från centrala Malmö, 0709245268. Nån som har lust att hämta upp mig torsdag…
/Oscar
-
Jag åker som sagt imorgon vid 9-10 tiden, så jag kan hämta upp dig.
-
Jag går troligtvis kursen på Torsdag. Så jag hår oxå en bil dock jävligt liten.. :S
-
gh0st wrote:Jag åker som sagt imorgon vid 9-10 tiden, så jag kan hämta upp dig.
Sjysst, har du nått nummer?
/Oscar
-
Jeps, det kan ju vara en fördel att veta ; )
Slå mig en pling på 0707-664066. -
Blev några goa timmar först med 16kvm sedan med 12an Sol och vind inte illa!
🙂 -
Har nog aldrig varit så förbannad på nånting på sen jag vet inte vad men fan kull va det å kitea!
Mig får ni se mer av! Det kan jag lova er!!
Tackar ludde för en shysst kurs! -
Gött Johannes!
Johan, jag körde min 6:a sen och var nästan överriggad på den till och med. Imorogn kör vi långt ut o länge…och inget bangande då! -
Men men men men…. Johan jobbar haha! Du e själv igen Stina ermm.. Fia
-
ja fan fia jag jobbar idag jag kan inte, vilket kalas väder de e nu pungar på ganska bra och de e sol!! någon som vil jobba i stället för mig??
-
Sicken underbar dag det var!! Helt otrolig vind och underbart folk! Kan ju nästan inte bli bättre!
Skotten o jag tänkte stanna tills vinden minskade men vid 22-tiden gav vi upp och åkte hem störtskön dag!
Logga in för att svara.