Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hade bråttom från Rågelund :(, glömde bom

• Hade bråttom från Rågelund :(, glömde bom

Publicerad av che_riff på 6 juli, 2009 vid 16:25

Är super tacksam om någon råkade plocka med min Naish shift bom från Rågelund idag. Hade bråttom och glömde den fint i gräset ej ihoprullad. Ett stort tack, en varm kram och en pizza utlovas till upphittaren :).

0705-680713

che_riff svarade 15 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • sourra

Medlem
    6 juli, 2009 vid 17:14

Nog för att du är gammal Johan men senil är du väl ändå inte? Hoppas du får tillbaka bommen.

• che_riff

Medlem
    6 juli, 2009 vid 17:30
    sourra;557358 wrote:
    Nog för att du är gammal Johan men senil är du väl ändå inte? Hoppas du får tillbaka bommen.

Sitter hemma, gråter, tänker på hur ensam den är och kommer nog att få svårt att sova i natt :(.

Hoppas någon tagit med den och som sedan är sugen på surf imorgon. Jag möter i så fall upp för surf när som.

• hattfan

Medlem
    6 juli, 2009 vid 18:14
    Che_Riff;557362 wrote:
    Sitter hemma, gråter, tänker på hur ensam den är och kommer nog att få svårt att sova i natt :(.

Hoppas någon tagit med den och som sedan är sugen på surf imorgon. Jag möter i så fall upp för surf när som.

Oj vad jag önskar att jag kunde skrivit att jag hittat den Johan men jag kan tyvärr bara hoppas att någon har tagit den i gott förvar.
    Jag undrar dock vars du hade tänkt dig surf imorgon? Verkar väl lite klent med vind eller?

• che_riff

Medlem
    6 juli, 2009 vid 18:26

Håller modet uppe och hoppas jag hittar både vind och bom imorgon :). Hittelönen har nu fördubblats :).

• hakisch

Medlem
    6 juli, 2009 vid 18:51

yo cheriff

d finns ingen anledning att stressa i en liten stad som gbg.. slå en x-tra lov på rigg ytan nästa gång och njut av sommaren..

ses nånstans amigo

• che_riff

Medlem
    6 juli, 2009 vid 19:31

Jag stressade ned i ett försök att njuta av vattnet. Detta var straffet för att stressa hem :(. Hoppas fortfarande på att någon trevlig surfare tog med den hem då jag behöver den i morgon.

• che_riff

Medlem
    6 juli, 2009 vid 19:32
    hakisch;557393 wrote:
    yo cheriff

d finns ingen anledning att stressa i en liten stad som gbg.. slå en x-tra lov på rigg ytan nästa gång och njut av sommaren..

ses nånstans amigo

Självklart ses vi! Vi har planerat en reunion i augusti. Vågar du haka på?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hade bråttom från Rågelund :(, glömde bom

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.