Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hadlow i stövlar igen

  • Hadlow i stövlar igen

    Publicerad av curry på 5 maj, 2010 vid 21:25

    damn! riktigt clean front blind mobe han har nu. fina pressar också.

    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=cv9KDBzZBOc”]YouTube- Project +809 – 1.1[/ame]

    johanw svarade 14 år sedan 11 Medlemmar · 20 Svar
  • 20 Svar
  • hengo

    Medlem
    5 maj, 2010 vid 22:25

    frontmoben va sjukt nice ja,
    han kör bra på sildern, lagomt tekniskt, tweakar och pressar. Men fortfarande, kan inte sätta fingret på vad det är som saknas, kan nån hjälpa mig??!

  • curry

    Medlem
    5 maj, 2010 vid 22:41
    hengo;610165 wrote:
    frontmoben va sjukt nice ja,
    han kör bra på sildern, lagomt tekniskt, tweakar och pressar. Men fortfarande, kan inte sätta fingret på vad det är som saknas, kan nån hjälpa mig??!

    det kan vara ordet steez du är ute efter. Det är något ja. Lite för lite köttbulle, lite för korta shorts, lite för lång?

  • luuddee

    Medlem
    6 maj, 2010 vid 06:20

    nice , e det inte kära DR han har hittat till.

  • gogga

    Medlem
    6 maj, 2010 vid 07:07
    Luuddee;610182 wrote:
    nice , e det inte kära DR han har hittat till.

    Ser ut som det ja…

  • skanepaul

    Medlem
    6 maj, 2010 vid 10:53

    Men måste man se ut som en retard från ghettot för att det ska se “legit” ut?

    Se på skidjibbersen, där har det ju gått för långt när det gäller stora tees m.m.

  • nicolai

    Medlem
    6 maj, 2010 vid 11:20

    Steez ( om vi nu skall använda der ordet) har ju inget att göra med kläderna. Det är ju hur du kör som gäller. Jag sakner faktist lite back lips.
    Sen ser man ju värför man inte skall bygga sliders med rör.

  • trumpeten

    Medlem
    6 maj, 2010 vid 11:23
    SkånePaul;610239 wrote:
    Men måste man se ut som en retard från ghettot för att det ska se “legit” ut?

    Se på skidjibbersen, där har det ju gått för långt när det gäller stora tees m.m.

    WORD!

    Nagot som saknas, ja gangstermusiken, “gangster handshakes” och pigment

    Aaron kor bara battre och battre varje gang han slapper vids. Men det ar fortfarande en kite han aker efter och om man fortsatter att jamfora det med wakeboard sa ar det, och kommer formodligen alltid att vara, langt efter – legit massigt.
    Men sa ar det ju ocksa bara sa jakla roligt att aka efter en drake

  • curry

    Medlem
    6 maj, 2010 vid 11:47
    Trumpeten;610246 wrote:
    WORD!

    Nagot som saknas, ja gangstermusiken, “gangster handshakes” och pigment

    Aaron kor bara battre och battre varje gang han slapper vids. Men det ar fortfarande en kite han aker efter och om man fortsatter att jamfora det med wakeboard sa ar det, och kommer formodligen alltid att vara, langt efter – legit massigt.
    Men sa ar det ju ocksa bara sa jakla roligt att aka efter en drake

    Haha, ja vad störiga gangsterjibbkidsen är! vad håller de på med?

    Annars tror jag inte ett dugg på att det inte går att köra lika snyggt som efter en båt. Om kite forsätter i den takt som är nu kommer det vara precis lika legit som wake snart.

    jag tror att det handlar om att Hadlow ser lite ansträngd ut, hans avslappnade stil ser lite oäkta ut på något vis.

  • hengo

    Medlem
    6 maj, 2010 vid 12:07

    Har verkligen ingentin gmed kläder att göra…

    Men man ska inte klaga, han är ändå en av de bästa i världen (sett ur mina ögon that is)

  • trumpeten

    Medlem
    6 maj, 2010 vid 12:25

    Titta igen och latsas att det ar Dre som aker och se om det gor nagon skillnad

    Fuck vad detta ar nordigt (off to do something vettigt)

  • hengo

    Medlem
    6 maj, 2010 vid 12:57
    Trumpeten;610255 wrote:
    Fuck vad detta ar nordigt (off to do something vettigt)

    Haha skojar du! 🙂

  • wakenils

    Medlem
    6 maj, 2010 vid 20:38

    sjukt fett! och inspirerande! jag vill kitea nu!! stört lågt han håller kiten när han kör vågkickers men han behöver poppa mer på crowmoben!

  • trumpeten

    Medlem
    6 maj, 2010 vid 23:49
    WakeNils;610356 wrote:
    sjukt fett! och inspirerande! jag vill kitea nu!! stört lågt han håller kiten när han kör vågkickers men han behöver poppa mer på crowmoben!

    Helt klart han inte ater mycket poppcorn

  • pepa

    Medlem
    7 maj, 2010 vid 11:28
    Trumpeten;610255 wrote:
    Titta igen och latsas att det ar Dre som aker och se om det gor nagon skillnad

    Men Viktor det går ju inte! Aaron e ju mycket fladdrigare än Dre så om man tänker att det är Dre som kör så blir det inte lika snyggt som när Dre brukar köra som han kör när han kör.

  • pepa

    Medlem
    7 maj, 2010 vid 11:32

    För övrigt så är Encuentro bäst!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hadlow i stövlar igen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.