Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing HadlowPro video 09 av Andy Gordon

  • johnk

    Medlem
    27 mars, 2009 vid 20:06

    @Brushanen 537605 wrote:

    Kolla in http://www.hadlowpro.com/
    Kiten är på väg över de sju haven till Robsport in da Majorna-hood, Gangsta Street no 1 de la Gutemburgo.

    har du varvat honom som robsport teamakare?

  • Andy*

    Gäst
    27 mars, 2009 vid 20:10

    Nu har man råd med helikopter och kran ser jag, filmen imponerar dock inte speciellt, känns som vi sett samma sak i de två föregående filmerna menmen

  • 7503

    Medlem
    27 mars, 2009 vid 20:17

    Flexifoil äger, Aaron Hadlow verkar bevisa detta. Femfalldig mästare.

  • kiters_se

    Medlem
    27 mars, 2009 vid 21:00

    @Brushanen 537605 wrote:

    Kolla in http://www.hadlowpro.com/
    Kiten är på väg över de sju haven till Robsport in da Majorna-hood, Gangsta Street no 1 de la Gutemburgo.

    Saknar Jason. Han är en personlighet!

    Annars grymt cool!

    Peter

  • mjersen

    Medlem
    27 mars, 2009 vid 21:03

    tradig backmobe när han fångar bommen med samma hand

  • sourra

    Medlem
    27 mars, 2009 vid 21:03

    @Andy* 537618 wrote:

    Nu har man råd med helikopter och kran ser jag, filmen imponerar dock inte speciellt, känns som vi sett samma sak i de två föregående filmerna menmen

    Samma tanke som slog mig. Jävligt snyggt, men…?

  • hengo

    Medlem
    27 mars, 2009 vid 21:14

    Shiiiit, aaron är riktigt imponerande alltså!,en av de kitarna som faktiskt ger en inspiration också. han kör alltid med power, hand grabar mycket (även om dedär nucleargrabarna blir jävligt “fusk” i straps), dessutom har han kiten lågt och det ser ju fan nästan cleant ut när han gör dubbelgrejorna.

    synd bara att andy gordon ska hacka sönder allt i diverse effektsökeri så att typ hälften av flowet försvinner.

    Trodde gordon kitade? Av redigeringen att dömma är det ett klassisk fall av “icke-kite/brädsports-instresserad-fotograf” som ska göra någonting. Det blir snyggt men brister eftersom att han glömmer att fånga tricken och flowet… tex back to blinden han gjorde med nuclergrab. YES; tänkte jag äntligen får man se en clean sån. Tro fan att han väljer att göra en PAUS mitt i tricket och en 3D åkning från hellikoptervinkel till typ fisheye. Nu blir det som nörd omöjligt att se om graben var en grab eller bara en touch.

    mobe osmosisen va sjukt fet, måste prova, förmodligen sketasvårt. De vanliga mobesen va också riktigt feta, för å inte tala om frontmoben som han gjorde i en å samma rotation till skildnad från 99% av alla kitare som gör de med en paus i mitten för att få tag på bomen med båda händerna å fuskhäva sig runt sista biten.

    /FACISTEN

  • skanepaul

    Medlem
    27 mars, 2009 vid 21:22

    Sista delen av filmen var sjukt nice!

    Han vinner i år också, utan problem!

  • mav

    Medlem
    27 mars, 2009 vid 21:24

    han ska ha cred för att hitta på nya trick, men den moben såg sjukt kladdig ut.

  • hengo

    Medlem
    27 mars, 2009 vid 21:27

    klart han ska vinna i år igen , utan problemmms!!
    såvida inte dommarna får för sig att det är cooolt att göra alla trick med en hand och för hög kite…..

  • kiters_se

    Medlem
    27 mars, 2009 vid 21:33

    @Brushanen 537605 wrote:

    Kolla in http://www.hadlowpro.com/
    Kiten är på väg över de sju haven till Robsport in da Majorna-hood, Gangsta Street no 1 de la Gutemburgo.

    Kommer det några Ion 4 i denna leverans?

    Peter

  • milkman

    Medlem
    27 mars, 2009 vid 21:46

    Jag tyckte det var snyggt gjort av Andy som vanligt. Rolig idé att glöra reklamínslagen lite mer levande också.

  • pepa

    Medlem
    27 mars, 2009 vid 22:15

    @Brushanen 537605 wrote:

    Kiten är på väg över de sju haven till Robsport in da Majorna-hood, Gangsta Street no 1 de la Gutemburgo.

    Växt upp på den gatan, 19 år av mitt liv. Samma hus som Robsport nu installerat sig i. Nu vet du varför den är gangsta 🙂

  • johnk

    Medlem
    27 mars, 2009 vid 23:53

    @hengo 537634 wrote:

    Shiiiit, aaron är riktigt imponerande alltså!,en av de kitarna som faktiskt ger en inspiration också. han kör alltid med power, hand grabar mycket (även om dedär nucleargrabarna blir jävligt “fusk” i straps), dessutom har han kiten lågt och det ser ju fan nästan cleant ut när han gör dubbelgrejorna.

    synd bara att andy gordon ska hacka sönder allt i diverse effektsökeri så att typ hälften av flowet försvinner.

    Trodde gordon kitade? Av redigeringen att dömma är det ett klassisk fall av “icke-kite/brädsports-instresserad-fotograf” som ska göra någonting. Det blir snyggt men brister eftersom att han glömmer att fånga tricken och flowet… tex back to blinden han gjorde med nuclergrab. YES; tänkte jag äntligen får man se en clean sån. Tro fan att han väljer att göra en PAUS mitt i tricket och en 3D åkning från hellikoptervinkel till typ fisheye. Nu blir det som nörd omöjligt att se om graben var en grab eller bara en touch.

    mobe osmosisen va sjukt fet, måste prova, förmodligen sketasvårt. De vanliga mobesen va också riktigt feta, för å inte tala om frontmoben som han gjorde i en å samma rotation till skildnad från 99% av alla kitare som gör de med en paus i mitten för att få tag på bomen med båda händerna å fuskhäva sig runt sista biten.

    /FACISTEN

    du ar inte fascist, du ar fetishist! grab-fetishist! 🙂 skulle vilja hora dig kommentera konstakning eller nat. det det du vill gora i hemlighet? 😉

  • brushanen

    Medlem
    28 mars, 2009 vid 10:31

    @Pepä 537645 wrote:

    Växt upp på den gatan, 19 år av mitt liv. Samma hus som Robsport nu installerat sig i. Nu vet du varför den är gangsta 🙂

    Haha, och nu supportar du för Masthugget!
    Detsamma som om Påven skulle supporta Teheran FC istället för FC Vatikan

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing HadlowPro video 09 av Andy Gordon

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.