Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Haga Park över Kristihimmel, vilka?
-
Haga Park över Kristihimmel, vilka?
Publicerad av svan på 14 april, 2004 vid 09:10Det är ju som vanligt många som åker till Haga Park över Kristihimmel då det är surffest och SM i Freestyle. Förra året drog minst 30 kitesurfare också. spana mer på http://www.owc.nu
Om det är många som kommer i år kanske vi ska sikta på att göra en alternativ kitetävling. Finns intresse?
Jag vet att det är minst 10 pers från Stockholm som åker ner, vilka mer från övriga Sverige?
s
walle svarade 21 år sedan 12 Medlemmar · 25 Svar -
25 Svar
-
Från Kalmar/Öland kommer det att vara 10-20 stycken i vilket fall.
-
”Alla” får plats. Det är side shore (oftast) så det finns km av strand att dela på, söder om sandbergen.
/Chrillo
-
Tja!!
Klart vi ska dit!!! Vi på surfer.se ska dit och dema våra prylar, vi tar med oss bla. Underground brädor, globerider drakar och Maui Magi selar. kom förbi surfer vanen så kan ni få prova och se vad dom går för. -
Svar till:
”Alla” får plats. Det är side shore (oftast) så det finns km av strand att dela på, söder om sandbergen.
/Chrillo
[/ QUOTE ]
Åker du dit med Lillfittan o storfittan? hinner dom hem?
-
Vet inte.. Har inte hört ett ord från dem sedan jag åkte hem. De skulle/ska komma hem den 15:e maj i alla fall.
Yiiiiiha!
/Christer
-
roland du rockar fett!
vi får öva på lite chickenloops på öland. Bästa chickenloopen vinner ett jumbopack med armlösa segagubbar.
FF
-
Svar till:
Jag kommer om det blir tävling, anars har jag fan inte råd.
[/ QUOTE ]
va fan hela surfers ska väl dit? hela skane familjen ska ju dit, ta nu lite ledigt för faaan
-
Jaja, ska försöka skrapa ihop de där mynten i botten på kistan.
-
Logga in för att svara.