-
Hål i våtdräkten
var ute och surfade för några dagar sedan, då jag kom hem uptäckte jag ett groteskt hål i våtdräkten på ca 2dm då jag är lite snål undrar jag om detta går att laga eller blir det bara kattskit av det?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Hål i våtdräkten
var ute och surfade för några dagar sedan, då jag kom hem uptäckte jag ett groteskt hål i våtdräkten på ca 2dm då jag är lite snål undrar jag om detta går att laga eller blir det bara kattskit av det?
Om hålet är i form av en någolunda rak reva eller om det ligger längs en söm är det lätt att laga. Köp en tub Liquisole och limma ihop kanterna. Fixera med tejp för att det ska bli rakt. När limmet har torkat så pass att det inte kladdar för mycket syr du igen revan med vanlig sytråd. När sömmen är klar lägger du ett lager lim på utsidan för att förhindra att neoprenet spricker vid nålsticken. Dra lite i materialet så att limmet tränger ner i sömmen. Låt torka och förundras över hur bra det håller…
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Hål i våtdräkten
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.