Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing HALLÅ…ATT BO I POZO I APRIL??

• HALLÅ…ATT BO I POZO I APRIL??

Publicerad av anonym-anvandare på 24 januari, 2002 vid 22:08

Brukar det vara fullbokat i Pozo i April?
    Vi är fyra frusna som vill dit.
    Brukar det vara nån vind i April, att det blåser där på sommaren vet man ju…
    Jag har varit inne på cutre.com och kollat. Finns det nån mer sight att kolla som
    man kan boka rum på?
    Vilka flygbolag är billigast på flygstolar dit (med fetebagen)?
    Nån som vet nåt pöjkar & flickor så dela med er, detta är konfen till för inte kedjebrev…
    Och AGGROSURF om du läser detta så får du vet jag en som vill köpa din mark du har på månen…
    /////daniel….

anonym-anvandare svarade 24 år sedan 1 Medlem · 5 Svar
  • 5 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    25 januari, 2002 vid 09:00

prova http://www.worldwindsurf.com/ där kan du söka dig fram till vilken ort som helst i världen. Hotell, hyra, vindstatistik, all tänkbar info.
    /Olaf

• anonym-anvandare

Medlem
    25 januari, 2002 vid 11:05

Dude. Angående pozo boende. Det går utmärkt att sova under seglet. Billigare. Varning!!! fråga inte babes om man får slagga över. Konsekvensen för mig blev 8år i babe fängelset.
    Dandyman! min sommarstuge,tomt,på 7 mille kv,meter (med bygglov)år inte till salu, men ett byte mot en hinkplast tiga 260 hade inte varit dumt.

• anonym-anvandare

Medlem
    29 januari, 2002 vid 21:31

Hallå surfare!!! Skit samma var vi bor bara jag får surfa!
    Jag kan fan såva i bilen om det så blir! lite Öl så funkar det med :O)

• anonym-anvandare

Medlem
    11 februari, 2002 vid 10:32

Det finns ett mycket schysst vandrarhem ”Pronto Puto” alldeles i anslutning till Pozo. Billigt, men framförallt grymt trevligt sällskap. Ägarna vet minsan vad man använder en mastförlängare till… Kontakta turistbyron för mera info

• anonym-anvandare

Medlem
    11 februari, 2002 vid 10:35

Hej Gullet,

Vill du ha tillbaka din T-Shirt?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA