Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Halmsta surf

• Halmsta surf

Publicerad av gosurfing på 27 september, 2008 vid 11:35

Jag har försökt att få tag på någon på Halmsta surf angående nystart av medlemskap.:confused2:

Jag har mailat ett antal gånger till info@Halmstadsurf.se men har inte fått något svar på minst 2 månader. :confused2:
    Har betalt och skickat in alla uppgifter dom behöver men har inte fått ens ett tack eller you are on.:confused2:
    Så är det någon som har nummer eller något annan adress till ansvariga?:confused2:

Allt jag vill ha är en bekräftelse på att jag är medlem. För rycktet säger att vara medlem där rockar fettt.:cool2:

MVH Martin

gosurfing svarade 16 år, 7 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Halmsta surf

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.