Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Halmstad i slutet av maj???

• Halmstad i slutet av maj???

Publicerad av anonym-anvandare på 19 januari, 2004 vid 10:20

Hej
    Vi är några som funderar på att hyra en stuga i Halmstad under v22, föra att få lite bättre spots och vindar att köra i. Bor i Uppsala så då fattar ni nog varför.
    Tänkte nu bara kolla med er som vet hur det är med vindförhållandena i slutet av maj. Komemr man få några schyssta kite dagar eller hur brukar vindarna var vid den tiden?

Är skit glad för lite info….

// Henke B

anonym-anvandare svarade 21 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    19 januari, 2004 vid 19:04

Hallao,

Jag är uppvuxen i Halmstad och har bott där till och från de senaste åren, och jag vill hävda att maj är den allra bästa månaden vind- och vädermässigt. Mycke sol och många vinddagar – ofta i kombination! Och inga solbadare vilket öppnar upp en del spots.
    Kolla http://www.halmstadkiteboarding.com för spotguide m m.

Hade gött,

Bjarne

• anonym-anvandare

Medlem
    29 januari, 2004 vid 20:42

Tjena, har ni plats och vill ha hjälp med stughyran så är jag villig att offra mig grin.gif

• robson

Medlem
    30 januari, 2004 vid 08:18

Tja! Vi har tyvärr full stuga redan. Det var ganska enkelt ordnat då den är på 12 kvm.
    / Robin

• anonym-anvandare

Medlem
    30 januari, 2004 vid 10:35

Vilka storlekar kör ni på i maj, flåsar det på för mkt för enbart en 16kvm?

Henke B

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Halmstad i slutet av maj???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.