Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Halmstad – Mynningen på Onsdag?

• Halmstad – Mynningen på Onsdag?

Publicerad av gurra_g på 9 april, 2007 vid 16:52

Någon mer som är sugen? Ser ut att vara västligt o då fungerar väll inte västra o östra gillar jag inte riktigt så tänkte en sväng ner till mynningen någon som vill samåka? Har 1-2 plattser i bilen…

Jag är ledig hela dagen så blir väll en heldags surf för mig…

gurra_g svarade 18 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • virena

Medlem
    9 april, 2007 vid 16:54

Kom upp till Varberg istället. Apelviken vore väl inte helt fel?

Virena

• gurra_g

Medlem
    9 april, 2007 vid 16:56

Nej de e klart… När är du där på onsdag Virena?

• gurra_g

Medlem
    9 april, 2007 vid 16:59

kom på att jag har en dugga på morgonen men slutar senast 10…

• virena

Medlem
    9 april, 2007 vid 17:04

@Gurra_g 375324 wrote:

kom på att jag har en dugga på morgonen men slutar senast 10…

Fasen jag e ju helt knas när det gäller veckodagar. Har ingen koll. Det e ju inte onsdag imorn det e ju tisdag. Ja, man blir lite knäpp i bollen när man jobbar tre dygn i sträck. Jag e ledig imorn och skall kita så länge jag bara orkar. På onsdag slutar jag kl 16 så jag kan tidigast vara i Varberg kl 17. Är det för sent?

• kalina

Medlem
    9 april, 2007 vid 17:15

Tjena Virena!
    Jag kommer vara nere i viken relativit tidigt i morgon tror jag =) När kommer du ner tror du?

// Kalina

• gurra_g

Medlem
    9 april, 2007 vid 17:55

@Virena 375327 wrote:

Fasen jag e ju helt knas när det gäller veckodagar. Har ingen koll. Det e ju inte onsdag imorn det e ju tisdag. Ja, man blir lite knäpp i bollen när man jobbar tre dygn i sträck. Jag e ledig imorn och skall kita så länge jag bara orkar. På onsdag slutar jag kl 16 så jag kan tidigast vara i Varberg kl 17. Är det för sent?

Ok inte lätt det där med veckodagar 😉

Jag kör nog på mynningen då! Ingen mer som ska ut? Kom igen nu Halmstad locals!

• samhansson

Medlem
    9 april, 2007 vid 18:25

jag rekomenderar dogge eller uppåt, i mynningen vaktar tyf med näbbar å klor

• gurra_g

Medlem
    9 april, 2007 vid 19:14

Så pass låter läskigt…
    Får kanske ta med lite kex o kakor o bjuda på så kanske han lugnar sig…

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA