Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Halsningar fran Phan Koc – Vietnam

  • Halsningar fran Phan Koc – Vietnam

    Publicerad av celestial på 7 december, 2008 vid 11:51

    Nu ar vinden antilgen tillbaka, men vi hade vindstilla i Mui ne i typ 8 dagar i rad for ett tag sen.

    Sa vi drog ihop ett litet gang och drog upp langst kusten i jakt pa vind… Och vi blev inte besvikna!

    Hall tillgodo med lite beach bilder fran ett stalle dar ungarna alldrig har sett Europeer IRL forut. Och speciellt inte Kitesurfing.

    marcusrobell svarade 15 år, 5 månader sedan 14 Medlemmar · 16 Svar
  • 16 Svar
  • trumpeten

    Medlem
    7 december, 2008 vid 13:34

    Nutidens missionärer

  • georgi

    Medlem
    7 december, 2008 vid 14:07

    Va kul att få se lite bilder från Nam igen. Va i Mui Ne vintern 2006/2007, finns inte ett snällare o goare folk än vietnameserna.

    På vilket surfcenter hänger ni o var bor ni?
    Är det fortfarande billigt som fan där, kommer ihåg att jag o kompisen fick betala 2.5 dollar/pers för en natt på “happy tours”(fick i o f s ett special pris då vi stannade där 4 månader)

    Skicka mer bilder!!! måste få se stället 🙂

  • jonaish

    Medlem
    7 december, 2008 vid 16:48

    jaaarå.. jag kommer till mui ne snart

  • skanepaul

    Medlem
    7 december, 2008 vid 17:52

    @celestial 519916 wrote:

    Hall tillgodo med lite beach bilder fran ett stalle dar ungarna alldrig har sett Europeer IRL forut. Och speciellt inte Kitesurfing.

    Synd att dem ska behöva se en foil då bara…

  • cortex

    Medlem
    7 december, 2008 vid 21:25

    He he he… på hugget som vanligt? :smirk:

    Fina bilder Johan. Meeeeer!

    Vems va den otroligt vackra P4’an förresten?
    Jag har precis fått hem “min” Psycho 4 8’a och går snart av om inte prognosen skärper till sig här hemma. Blir snart en Sälentripp skulle jag tro, måste bara lista ut hur jag ska lyckas smita ifrån husbygget en helg. 😀

    /Kaj(Tech)

  • gurra_g

    Medlem
    7 december, 2008 vid 21:40

    Fina bilder Johan men ge oss mer på åkningen!

    Sen så fick de ju se det bästa av kitevärlden, ozone sport 2 så de måste ju vara rätt nöjda 😉

  • nordstedt

    Medlem
    7 december, 2008 vid 23:02

    Bild nr 2 är riktigt skön! Ser ut som att personerna bevittnar en UFO-landning…

  • sourra

    Medlem
    8 december, 2008 vid 00:39

    @nordstedt 519989 wrote:

    Bild nr 2 är riktigt skön! Ser ut som att personerna bevittnar en UFO-landning…

    Är det inte det de bevittnar då?

  • gadget

    Medlem
    8 december, 2008 vid 07:47
    SkånePaul;519948 wrote:
    Synd att dem ska behöva se en foil då bara…

    Haha…

  • jenselias

    Medlem
    8 december, 2008 vid 09:27

    @SkånePaul 519948 wrote:

    Synd att dem ska behöva se en foil då bara…

    Javisst! Vi kan ju inte låta dem få ta till sig det senaste i utvecklingen och redan från början ta sig förbi vad diverse benhuvuden i den “moderna” världen inte lyckats ta till sig. Fördomar och inkompetens är civilisationens största fiender. 😉

  • lr10

    Medlem
    9 december, 2008 vid 03:51

    Och nu har vinden forsvunnit fran Mui Ne igen… Hur langt ar det upp till det stallet? Hur mycket vind fick ni dar?

  • celestial

    Medlem
    9 december, 2008 vid 11:19

    @jonaish 519939 wrote:

    jaaarå.. jag kommer till mui ne snart

    Tyvar skulle jag inte kunna rekomendera nan att komma hit och kitea… Nu har det tydligen varit lite spceielt i ar eftersom det har varit massa lagtryck med moln som gor att vinden forsvinner. sa for Mui ne har det varit kasst med vind, kanske 60% vinddagar vecka pa hogsesong

    Dessutom nar det val ar vind, sa ar den toooooookbyig, och jag har alldirg sett kommer alldrig att kitea i Choppigare vatten an har tror jag, sa man kan inte direkt trana pa nanting utover det som jag inte kunde sen innan…

    Men jag viste att det definitivt finns battre stallen att dra o kitea pa nar jag kom hit, sa jag var ganska forberadd pa att det inte skulle vara ett top of the line stalle…

  • celestial

    Medlem
    9 december, 2008 vid 11:22

    Dock ar det javligt fett om man drar up langst kusten nagra timmar…

    ska se om jag kan slanga upp lite mer bilder fran Phan Koc om ett ta

  • jonaish

    Medlem
    11 december, 2008 vid 11:09

    nån som ska va där över jul/nyår`?

  • eddie

    Medlem
    14 december, 2008 vid 19:27

    @jonaish 519939 wrote:

    jaaarå.. jag kommer till mui ne snart

    Fan Jonaish… jag kommer ihåg när du körde moppe. Nu skall du ut och resa… och det är inte ens en språkresa?

    Puss

    /Din Kompis

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Halsningar fran Phan Koc – Vietnam

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.