Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hälsningar från Thailand igen
-
Hälsningar från Thailand igen
Publicerad av stellan på 15 januari, 2007 vid 03:40Vi har haft ganska bra med vinds under de senaste 4 veckorna men nu ser det ut att bli lungt ett tag framöver… Kul att se att ni trotsar kylan därhemma. Här gör vi allt för att kyla ner oss.
Skickar lite lajfstajl för inte fan har man tid at fotograferea när det väl blåser.
casper svarade 18 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Ha ha va fan Stella de säljer tröjor för så där 10 kr st prova det.
Och ta inte de blå pillerna de är inte bra för dig 🙂
-
hahahah Stellan vi får en kamp här nere på Barbados men vänta bara!
-
Vart är du nå stellan, Jag kommer ned i slutet av febrariuri, Har hört at det är den beste kitemånaden for kitere å kite i.Är det bra forholdane stannar vi på kitebeachen din i ca. en vecka för vi fortsetter våran seetseeing i thailand.
-
I slutet på feb är jag antagligen i Hua Hin. Det är bra förhållanden där då. Illafall bäst i Thailand. Ska enligt de här nere vara riktigt bra förhållande med stadig vind. Stranden i Hua Hin är ca 300m bred i feb istället som i nov 3m.
Men men det är vad dom säger. Vi får se vad det betyder på riktigt. Kom ner och hälsa på din jävla norrbagge.
-
Hej din gamla räv! Fett om stranden blir bredare i Hua Hin! kan jag tänka mig och kanske även gör att det blir lite långgrunt?
-
Det ligger mer åt 100m, jellyfish i kalsongerna och 5-9ms mm…
Kanske kommer förbi i Mars Stellan.
Logga in för att svara.