Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing handlepass leash mm?

• handlepass leash mm?

Publicerad av psychonauten på 16 oktober, 2006 vid 11:44

Tänkte bygga om min sele och skaffa en handlepassleash, några tips på bra eller dåliga sånna ?
    En bit gummislang på ett rep får funka på min gamla w-surf sele att fästa kalaset i.

nån som har åkt mycket wakeboard och somsaätter handlepass på wake, och kite? Åkte wakeboard i nårra år, men hade ett rent helvete att få till flyt i mina handlepasses, handtaget åkte ifrån mig säkert hälften av gångerna trots idogna tips och tricks och försök att göra rätt. 😐

E det svårare eller lättare med kite ?
    Känns onekligen som man kan ta det lite mer piano med kiten när man inte måste ha 18 knops drag rakt framåt helatiden.

kallle svarade 19 år, 3 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • skejtar_henke

Medlem
    16 oktober, 2006 vid 13:06

tycker det är skitlätt vilket som..

• psychonauten

Medlem
    16 oktober, 2006 vid 19:44

Varför sa du nte det innan jag började med wakeboard.. damit,

• pjoter

Medlem
    16 oktober, 2006 vid 19:57

Sätter du handlepass henke? de har jag missat.

• psychonauten

Medlem
    18 oktober, 2006 vid 08:35

Började den långa resan runt min egen axel igår med att åka urkrokad.
    Ska nog inte va omöjligt att klämma en handlepass inom ett par år.. eller 3 😉

• snygging

Medlem
    18 oktober, 2006 vid 12:36

Jag skulle oxå vilja veta om någon har hittat någon bra hp leash som inte löser ut sig själv, kopplar av sig eller går i sönder???
    Gärna i varberg,gbg trakten.

• kallle

Medlem
    19 oktober, 2006 vid 16:37

Skjut alltid fram/upp höften mot handtaget i upphoppet för att göra handlepass på wakeboard

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA