Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Handskar på Netto

• Handskar på Netto

Publicerad av comet på 24 maj, 2006 vid 21:18

Netto säljer Seglar Handskar i neopren med greppytan i mycket slittåligt konstskinn för 99 kr denna vecka, bra mot snäckor och kyla. storlek M till XL ( små storlekar )

Mikael Lundgren

callekuling svarade 19 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • fifi

Medlem
    24 maj, 2006 vid 23:20

dom e allt bra fyndiga de där netto!

• stellan

Medlem
    25 maj, 2006 vid 06:55

Köpte min shorty där för 300 kr förra året. Den var tom snygg…. men det är kontigt folk där… Kitare och annat…

• fifi

Medlem
    25 maj, 2006 vid 13:35

haha ja minst sagt konstigt folk! Jag vet för jag har jobbat där förr….alla tanter kollade konstigt när folk klampa in i butiken vid lunchtid i sina våtdräkter…jag tror de gillade det, kanske inte så ofta de ser läckra små karlarumpor intryckta i en neopren sparkdräkt! Jag gillade det i alla fall:)

Även jag har en wawe våtdräkt från Netto i mina ägor, perfekt för kurs och att ha när det inte är så kallt längre!

• jacko

Medlem
    25 maj, 2006 vid 13:40

vad kostar våtdräkterna på netto? shorty antar jag att det är?

• jonaish

Medlem
    25 maj, 2006 vid 16:12
    jacko wrote:

Du kan ju börja med att köpa glasögon på Netto 😀

300kr som stellan skrev…..

btw… Handskarna är riktigt små…xl är ett måste

• jonaish

Medlem
    25 maj, 2006 vid 16:13
    jonaish wrote:
    jacko wrote:

Du kan ju börja med att köpa glasögon :D:D:D:D

300kr som stellan skrev…..

• callekuling

Medlem
    25 maj, 2006 vid 19:30

Kan bara säga att dessa vantar är helt ok, köpte ett par iveckan, satt riktigt gott, men som sagt små i storlekarna..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA