Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hängsele tips

• Hängsele tips

Publicerad av highway på 4 maj, 2003 vid 18:59

Jag började surfa förra året efter ett litet uppehåll och jag kör idag med en Da Kine wavesele,, sån där ryggselemodell och när man ser sig om idag så är man ju relativt ensam om det..

Jag funderar lite på att byta för den är lite sliten så har ni någon sele som ni kan rekommendera för vågsegling och lite freestyle?

//

zehlertz svarade 22 år sedan 7 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • endy

Medlem
    4 maj, 2003 vid 19:35

Jag har ganska nyligen gått över till en Np Wavepro auto och gillar den helt klart.
    Kan kännas lite ovant i början men nu är det super.
    Har provat nån annan midjesele oxå och den var skön den med, en Pro-limit wave

• styret

Medlem
    5 maj, 2003 vid 06:51

kör samma NP som andreas och kan verkligen rekomendera den. en polare påstod att han fick ont i ryggen av den men jag upplever inte det.
    trots att jag tog över hans sele.

Men var noga med passformen. tror det var det han föll på. Jag är lite kortare och bredare än honom och på mej sitter den som handske.

• oscar

Medlem
    5 maj, 2003 vid 07:12

Pro-limits selar är helt grymma. Absolut skönaste selen jag testat. Har inte kört Np…

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    5 maj, 2003 vid 07:31

Kör Np-wave oxå, e nöjd med den!

E det någon som har använt Norths midjesele/ar???
    Om, är dom sköna?

• voodoo

Medlem
    5 maj, 2003 vid 07:38

har nya supercrossen och den är defenitivt den skönaste jag testat, dessutom är den supersnygg wink.gif

• muts

Medlem
    5 maj, 2003 vid 07:39

Min krok sitter på en compas flytväst från tidigt 90-tal!!! heheheheh

Kanske dags att byta

• highway

Medlem
    5 maj, 2003 vid 07:57

Tackar för tipsen,, vart kan man test Pro limit i Göteborg för jag vill helst prova innan jag köper.

//Magnus

• zehlertz

Medlem
    5 maj, 2003 vid 09:53

Jag har köpt mig en North midjesele….med väldigt mkt förstärkningar o stöd för korsryggen och sidorna…väldigt skön, förr hade jag alltid ont i ryggen men nu njuter jag bara…

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    5 maj, 2003 vid 10:20

Vilken sort på Northen är det?
    ex jungel cross,cross..super cross..allt va dom nu heter wink.gif
    Har mina funderingar på en jungel cross…

• zehlertz

Medlem
    5 maj, 2003 vid 10:59

kommer tyvärr inte ihåg vad den heter…men det är den kraftigaste jag hittade.
    den är riktigt hög i ryggen o inte massa plastgrejer som dom har på SP.

Kan kolla det sen. *köpte den på GC och har för mig att det var årets modell*

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hängsele tips

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.