Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Har du en gammal bräda stående?

• Har du en gammal bräda stående?

Publicerad av anonym-anvandare på 6 december, 2002 vid 16:30

Hola,

Har du en gammal sliten kite-bräda som står och samlar samlar damm över vintern? Jag ska till Spanien/Tarifa över Jul och Nyår, men har inte lyckats komma över någon billig beg bräda.

Vill du göra mig en tjänst och hyra eller låna ut en bräda? Jag finns i Sthlm och tänkte gå träffen på tisdag.

/Daniel

anonym-anvandare svarade 22 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    6 december, 2002 vid 18:12

jag har en RRD DiTT 173cm i sthlm. den är din för 1500:-
    /david
    dadil@home.se

• richi

Medlem
    7 december, 2002 vid 10:25

Har en gammal Neptune wake från 95 som är din för en billig penning, men den rackarn finns här i Halmstad!

Halmstadkiteboarding.com

• anonym-anvandare

Medlem
    7 december, 2002 vid 10:39

Hej!

Har en Tablas Mutant 145 som för tillfället finns i Lund.

Säljes för 2300:-

Kan bjuda på frakten dit du vill ha den. Är du intresserad kan jag skicka dig lite bilder.

/DAvid

tel:0702-649545
    e-mail: david_andrae@hotmail.com

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Har du en gammal bräda stående?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.