Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Har någon en kitebag till salu?

• Har någon en kitebag till salu?

Publicerad av federico_c på 12 februari, 2009 vid 18:30

Ska åka till Colombia nästa vecka och hittar inte min gamla bag. Var länge sen jag använde den. (förmodligen försvann den när vi hade inbrott i källaren i förra lägenheten) Iallafall skulle jag behöva en bag med kort varsel och tänkte att jag provar här på forumet. (ingen verkar kolla på köpes)

tack o hej

kiters_se svarade 16 år, 10 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • kiters_se

Medlem
    12 februari, 2009 vid 19:43

@Federico_C 530085 wrote:

Ska åka till Colombia nästa vecka och hittar inte min gamla bag. Var länge sen jag använde den. (förmodligen försvann den när vi hade inbrott i källaren i förra lägenheten) Iallafall skulle jag behöva en bag med kort varsel och tänkte att jag provar här på forumet. (ingen verkar kolla på köpes)

tack o hej

Jag har kanske lite dakine bagar på vinden.

Hur stor skall du ha?

Tror jag har http://www.dakine.com/kite/bags/board-bags/outlaw-bag/

Svart.

140 lång

Peter

Ähhh jag får nog gå och kolla 🙂

Är i GBG på Stena Line i morgon

• federico_c

Medlem
    12 februari, 2009 vid 20:19
    kiters_se;530104 wrote:
    Jag har kanske lite dakine bagar på vinden.

Hur stor skall du ha?

Tror jag har http://www.dakine.com/kite/bags/board-bags/outlaw-bag/

Svart.

140 lång

Peter

Ähhh jag får nog gå och kolla 🙂

Är i GBG på Stena Line i morgon

Brädan är 136 lång. får gärna var en bag som man kan få i ett par kites och tillbehör oxå.
    Kolla gärna och hör av dig

Fredrik
    0701-725273

• kiters_se

Medlem
    12 februari, 2009 vid 20:59

@Federico_C 530111 wrote:

Brädan är 136 lång. får gärna var en bag som man kan få i ett par kites och tillbehör oxå.
    Kolla gärna och hör av dig

Fredrik
    0701-725273

Välkommen och hämta den i morgon 🙂

Peter

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA