Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Har SP slutat sälja Mistral?

• Har SP slutat sälja Mistral?

Publicerad av krullo på 26 januari, 2005 vid 16:44

Någon som vet om Surfers Paradise har slutat sälja Mistral? De har inte Mistral som märke på sin hemsida längre. Tar de ner från Bromma om man vill? Jag hade ju gärna gått in på SP och känt på en Syncro innan jag bestämmer mig för en sådan.

apex svarade 20 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • culing

Medlem
    26 januari, 2005 vid 19:24

Bromma skidsport har argenturen för mistral, de har hela -05 sortinmentet inne.

• krullo

Medlem
    26 januari, 2005 vid 21:52

Det är bara det att det är rätt långt till Bromma om man bor i Göteborg, så det hade varit smidigt om SP fortfarande tog in Mistral.

• apex

Medlem
    28 januari, 2005 vid 17:02

Tjena,

jag var inne på Gun Sails tyskland och såg att Gun Sails nu finns i Sverige (gunsails.se). Jag ringde och snackade med dem angående deras segel och så kom det fram att de ska ha mistral brädor från och med mitten på mars.

/spurr

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Har SP slutat sälja Mistral?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.