Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Har WakeNils landat i Sverige ännu?

• Har WakeNils landat i Sverige ännu?

Publicerad av windyboy på 31 januari, 2011 vid 02:00

Han har inte haft någon konstaterbar antiviktet på steffo så jag undrar om något kan ha hänt honom? 🙂

dawwg svarade 14 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • wakenils

Medlem
    31 januari, 2011 vid 06:28

redigerar!!!

• byguy

Medlem
    31 januari, 2011 vid 08:31

Nils, skicka ditt tel nummer till mig, jag försöker ta mig till Boracy och behöver råd av en vis man!
    Guy

• windyboy

Medlem
    31 januari, 2011 vid 14:52

Serigöst! Fan va gött det ska bli att komma hem efter två dagar i Manila och hört ”hello sir” varannan minut.

• wakenils

Medlem
    31 januari, 2011 vid 15:32

guy, nu ska du ha mitt nr, men mitt råd är ju att du ska hålla dig undan från boracay, fast ganska likt rågelund i choppighet, men aningen varmare så du kanske trivs…

jag träffade en stöddig pojkspoling där, vet han att du kommer o hälsar på? =)

wind, kollat cbjo filmen jag slängde ihop igår? fan kallt här… snöade idag dessutom… ölen är dyr med!
    [ame=”http://vimeo.com/19375431″]CBJO 2011 on Vimeo[/ame]
    orkade inte klippa nåt vettigt, så släppte den halvfärdig, petter kommer med en riktigt najs edit så småningom iaf

• mattijas

Medlem
    31 januari, 2011 vid 19:33

Sick!
    Fan vad grymt henning!

Så inte dig nils, i backen.?

• wakenils

Medlem
    1 februari, 2011 vid 17:35

nä, inte i år, åkt för lite… gled runt o chillade lite med kameran istället och lät henning stå för showen!

• dawwg

Medlem
    2 februari, 2011 vid 19:19

vad jag kan se så levererade henning! 😀

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA