Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hatar dett jävla väder. Behöver nått uppigande.
-
Hatar dett jävla väder. Behöver nått uppigande.
Publicerad av skejtar_henke på 24 november, 2005 vid 14:08(Nej Bandana då menar jag inte röga.)
Detta j-vla väder tar ju knäcken på en. Ingen som har lite roliga bilder från i sommras eller nått.
sidpiraya svarade 19 år, 5 månader sedan 8 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
vadå jag skulle aldrig föreslå Röööga för uppigande, nä du lita koks det är vad du behöver.
fast det är klart man kan ju alltid blanda OVER KILL IS A FINE ART.
-
Svar till:
(Nej Bandana då menar jag inte röga.)
Detta j-vla väder tar ju knäcken på en. Ingen som har lite roliga bilder från i sommras eller nått.
[/ QUOTE ]
Heng med ut imorgon da vel? -
Svar till:
(Nej Bandana då menar jag inte röga.)
[/ QUOTE ]
Det har varit en suveränt bra väder i dag. Långlunch, torris och bara ut och njuta av den fina vinden.
Kolla in diagrammet!
-
jadu heinrich ja får la skrpa ihoppa lite najs bilder .. ska se vad ja kan hitta.. blir dock senare ikväll elelr imorgon… jepp jepps.. ananrsfår du la dra o skejta litta..
-
hahaha.. de va tider de!
den där jävla traktorn va det mest spännande man hade i den vinden som va då.fast året innan med spindeln var nog lika spännande.
-
Svar till:
lite sommar minne
[/ QUOTE ]
fan det e ju kommun-horst tragga! nice att se!har snoar/toar det.. sa ni ska inte klaga!
-
snöar som fan i kph osså i dag. det får bli en helg i sprit dimma.
Logga in för att svara.