Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hbg mellan ca:10-14?

  • hbgkitare

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 07:58

    Skickar med en karta! Visar även var Kitebeach finns!

  • tobbekite

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 08:00

    kollar man på dmi ska det bli uppehåll från 12 fram till 16-ish. håller tummarna att det stämmer 🙂

  • larssa

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 08:00

    Bra gjort Marcus!
    Lite att göra på jobbet 😉

  • hbgkitare

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 08:04

    @Larssa 494267 wrote:

    Bra gjort Marcus!
    Lite att göra på jobbet 😉

    Nej, men kanske tråkigt jobb bara (100 sidor Powerpoint)!

    Idag fick jag tillbaka kameran från Olympus, gissa om man blev glad när man fick en helt ny av den senaste modellen.
    Innnan hade jag en 725 som tålde 5 m under vattnet och att tappas från 1,5 m höjd. Tog ju som sagt in vatten och jag skickade in den för lagning!
    Nu fick jag en 1030 som tål 10 m under vatten, 2 m att tappa och 100 kg tryck (typ att jag skall kunna stå på den), och detta utan att betala ett rött öre!
    Snacka om att bry sig om sina kunder!

  • henric

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 08:50

    Vad kostar en sådan pjäs om man får lov att fråga? Intresserad av en ny digital systemkamera så varför inte en vattentät.

    Hoppas förövrigt på uppehållet och drar till JP.

  • tobbekite

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 09:01
    Henric;494280 wrote:
    Hoppas förövrigt på uppehållet och drar till JP.

    skickade precis ett sms, men då tiden börjar bli knapp är det väl lika bra jag skriver här också ifall du kollar forumet oftare än telefonen 😉

    Robin skulle skita i det o jag är inte sugen på att dra ut själv, så har du plats i bilen åker jag gärna med från helsingborg!
    annars kör jag ner själv så ses vi väl där, kommer ner 12-12.30 i såna fall.

  • hbgkitare

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 09:13

    @Henric 494280 wrote:

    Vad kostar en sådan pjäs om man får lov att fråga? Intresserad av en ny digital systemkamera så varför inte en vattentät.

    Hoppas förövrigt på uppehållet och drar till JP.

    Olympus MY-1030SW kostar ca 3500 Kr. Det är ingen systemkamera!
    Jag tycker den är perfekt att ha med sig för att stå ute i vattnet och fota plus att man kan snorkla med den!

  • henric

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 09:13

    jag såg ditt sms precis. Jag kan inte garantera när jag kommer ifrån jobbet här. Vi lär ses där nere. Håll utkik efter en rakad rookie med Slingshotdrake.

  • marcel_101

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 09:57

    hmmm va tråkigt väder det är idag får nog bli lite goooodis o en film istället =)

  • larssa

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 10:00

    @Marcel_101 494308 wrote:

    hmmm va tråkigt väder det är idag får nog bli lite goooodis o en film istället =)

    Häng med mig till gymmet o kolla lite damer istället 😉

  • marcel_101

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 10:20

    @Larssa 494309 wrote:

    Häng med mig till gymmet o kolla lite damer istället 😉

    haha godis film i ena skålen gymmet i andra hmmmmm hmmmm hmmmm låt mig tänka, vänta låt mig tänka lite till hmmmm jag väljer en film med massa damer i istället, problemet löst =) :tongue:

  • rtotheg

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 10:40

    larssa jag hänger gärna på 😉

  • tobbekite

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 16:01

    imorgon torsdag ser det ut att bli riktigt fint! uppehåll (kanske t o m lite sol) och bra vind.
    vem ska ut var och när?
    jag är mest peppad på JP men är flexibel.

  • larssa

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 18:18

    @TobbeKite 494428 wrote:

    imorgon torsdag ser det ut att bli riktigt fint! uppehåll (kanske t o m lite sol) och bra vind.
    vem ska ut var och när?
    jag är mest peppad på JP men är flexibel.

    Ok då tar vi nya tag och försöker i morgon istället. Jag kan mellan 10,30-13,30 men stannar helst i närheten av Hbg. Kitebeach, Fortuna, Hundbadet eller Vikingstrand. Nån som e på?

  • tobbekite

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 19:11
    Larssa;494460 wrote:
    Ok då tar vi nya tag och försöker i morgon istället. Jag kan mellan 10,30-13,30 men stannar helst i närheten av Hbg. Kitebeach, Fortuna, Hundbadet eller Vikingstrand. Nån som e på?

    är lite nyfiken på spots kring hbg så jag hakar på. låter dig avgöra vilken det blir, gärna den mest nybörjarvänliga.
    vart i hbg bor du? du har ingen möjlighet att plocka upp mig på hälsovägen? inte alltid poolbilen på jobbet är ledig så alltid skönt att slippa risken att något brådskande jobb-relaterat går före min privata bokning.

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hbg mellan ca:10-14?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.