Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Heldag Fredag
-
Heldag Fredag
Publicerad av mr_skans på 14 september, 2006 vid 17:36Imorgon blir det en heldag på vattnet……Jag och Coffe drar nog till Parkvägen….eller skall man köra Lundåkra? Bara det inte blir NO, det suger.
Någon mer som är på?Henrik
skotten svarade 18 år, 7 månader sedan 12 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
allt bra sugen får se när jag slutar skolan och hur mycket e blåser..
-
jag åker ut redan kl. 11.00. Hugo skal invitere mai til hammaren mellom ystad och simmrishavn for at åka vågor. Annars kommer jag til Parkvägen/falsterbo
-
Ska försöka komma loss vid 15 imorn, jobbat över flers ggr denna vecka. Har budget ekzem som måsta tvättas av.
Antigen LA eller ParkV….
TW
-
ingen som drar till LA tidigt i morgon, ja e ledig hela dagen så jag e där tidigt
-
hmm kanske blir mossby ändå.. annars komemr ringjön bli fett imorrrn
-
vad tror ni? ser ut att bli mkt NO imorgon blir lundåkra bra eller?
-
Luuddee wrote:hmm kanske blir mossby ändå.. annars komemr ringjön bli fett imorrrn
Hallå Ludde!
Jag har testat Ringsjön några gånger men inte har jag hittat något bra ställe där! Var kör ni i Ringsjön?
//Marcus -
vet faen iten riktigt hur man kör dit men detn vänstra sjön typ nere till vänster..
-
Nån som har plats i bil från lund efter 13? Gärna någonstans kitebart då, vore jäkligt tacksam.
Dra iväg ett sms till 070 3000 240Tack /Pontus
PS Jag bjuder på choklad och en rolig historia
-
Camping tonight in Lundåkra, beers and campfire.. A star appearance will be made by Hugo and his grill.. Bring some meat 🙂
Logga in för att svara.