Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Heldag på fredag

• Heldag på fredag

Publicerad av sourra på 13 september, 2007 vid 11:26

Någon som är sugen på att dra ned vid 10 och köra en heldag i kuling (helst styv sådan)? Che_Riffen? Jezaja? Bruse? Nån?

sourra svarade 17 år, 1 månad sedan 9 Medlemmar · 37 Svar
  • 37 Svar
  • haze

Medlem
    13 september, 2007 vid 13:14

Kör från kl 8 till 11. börjar jobba kl 12 tyvärr…

• snygging

Medlem
    13 september, 2007 vid 13:19

Ditt svin en annan har blivit begraven i jobb!

• sourra

Medlem
    13 september, 2007 vid 13:25

@snygging 414597 wrote:

Ditt svin en annan har blivit begraven i jobb!

Ähh, sjukskriv dig och skaffa en ny svårförklarlig solbränna igen.

Haze, jag får se om jag orkar ur sängen så tidigt. Exjobbet har mjukstartat kan man säga. Vad blir det för spot? Läjet kanske?

• haze

Medlem
    13 september, 2007 vid 13:32

Läjet kan det bli… Men nu ser det ut att inte blåsa så mycket.. Jag som är så sugen nu igen. Visar sig senare ikväll. Vi kan ju höras här då… Har kanske extra linor till min 7:a då om du vill 😉

• sourra

Medlem
    13 september, 2007 vid 14:29

@Haze 414602 wrote:

Läjet kan det bli… Men nu ser det ut att inte blåsa så mycket..

Hur menar du? Prognos för kl 08:00 imorgon:

🙂

• surfmc

Medlem
    13 september, 2007 vid 14:41

Jag kommer också vara på vattnet tidigt, börjar jobba 10.30 så jag behöver lämna stranden ca 10.00, mr Rusiak ska nog med också.

Läjet eller Apel?

• haze

Medlem
    13 september, 2007 vid 14:49

Läjet kl 8???? Oki då sourra det ser bra ut där då… 😉 Åker till fahlens nu och kollar om han har linor till mig då 😉

• sourra

Medlem
    13 september, 2007 vid 14:57

Era sjuka jävlar. Morgonen sover man på, det är sen gammalt. Men jag kanske tar och pallrar mig ned så jag är nere vid 08 bara för det fina sällskapets skull. Det beror på om någon sömndrucken räddare ska med eller inte. Läjet verkar fint eftersom det ska vrida lite mer mot syd framledes och sedan mot rak väst.

• jezaja

Medlem
    13 september, 2007 vid 15:10
    sourra;414559 wrote:
    Någon som är sugen på att dra ned vid 10 och köra en heldag i kuling (helst styv sådan)? Che_Riffen? Jezaja? Bruse? Nån?

Jag är nog på, har lite ärenden att springa men ska nog ordnas innan. Sticker ner till Varberg redan ikväll med tåg är det tänkt.
    Ser ut att bli ordentligt tryck! 13m/s med en helix-nia så borde man hoppa ordentligt högt kan man tycka 🙂
    Ser ut att vrida under dagen men läjet kommer ge riktigt bra vågor imorgon tror jag.

• mat

Medlem
    13 september, 2007 vid 15:25

@surfmc 414621 wrote:

Jag kommer också vara på vattnet tidigt, börjar jobba 10.30 så jag behöver lämna stranden ca 10.00, mr Rusiak ska nog med också.

Läjet eller Apel?

När drar du till Lejet då???? kan oxo komma men det får blir väldigt tidigt.

/Mat

• wakenils

Medlem
    13 september, 2007 vid 15:26

heldag e aldrig fel… jag lär vara på plats!

• sourra

Medlem
    13 september, 2007 vid 15:34

Nils Holgersson, ska vi same-åka? Vi är två välpolerade bohemer som åker denna gång.

• wakenils

Medlem
    13 september, 2007 vid 15:39

Vet inte om jag vågar, efter att du kom ner utan boardshorts igår

• sourra

Medlem
    13 september, 2007 vid 15:42

Bar underkropp är framtiden! Åka i ottan?

• surfmc

Medlem
    13 september, 2007 vid 15:56

@Mat 414638 wrote:

När drar du till Lejet då???? kan oxo komma men det får blir väldigt tidigt.

/Mat

Vet ej, vad menar du med väldigt tidigt? Jag kan göra dig sällskap. Men jag ska nog köra med Alex bräda så om jag ska ner innan honom så får jag nog hämta den ikväll.

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Heldag på fredag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.