Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hellfish
-
Hellfish
Publicerad av skanepaul på 6 maj, 2005 vid 19:22Tänkte bara att vi måste ha minst en Hellfish tråd på första sidan här också…
brickan svarade 20 år sedan 10 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
haha, klart, såg ni filmen? ja hoppar fan högre me ARX 11.5
/Hugg
-
På tal om freeair, wipika int. Team kommer kanske till Sverige sista maj!
-
Svar till:
På tal om freeair, wipika int. Team kommer kanske till Sverige sista maj!
[/ QUOTE ]
då får man nästan dra ihop gamla svenska wipika teamet också elelr va säger du peps? tror Smedman lever nånstans
-
Mauricio De Abreu Tours Europe – Bring a wetsuit Morris!
In May/June this year Mauricio de Abreu and our National Team Riders will launch the ‘Unhooked Tour’.
The tour is planned to be 4-5 weeks of road trips through Europe, guided by our knowledgeable team and showing our man from Hawaii some of the best Europe has to offer. The Tour will combine regular stops at our WIC centres and schools in the UK, Sardinia & France, with additional stops in Italy and Germany.
Slider clinics and unhooked demos will run in conjunction with the centres at the weekends for the most impact, there will also be the opportunity to test all the latest Wipika kites with expert hints and tips from our team.
Details will be posted on wipikakiteboarding.com, Internet forums and in next month’s Wipika Newsletter.
Tour Dates:
May 14-18 Spain
May 19- 25 France
May 26- 29 Germany
May 30 Denmark
May 31- June 1 Sweden
June 2- 8 Italy
June 9 – 12 UK
Please check http://www.wipikakiteboarding.com for specific dates and locations
-
jag mailade nog precis en i uk.. får se om han svarar.. då drar jag och kollar på den.. men det e no Endast Hype, skulle jag tro!
-
surfer.se är väl återförsäljare, wipika satsar oxå på ”online” försäljning typ Best. Det tidigare inlägget är saxat ur deras nyhetsbrev, som alla som registrera sig på http://www.wipikakiteboarding.com erhåller.
-
Så der , nu blir det Kamikaze kiteren på forsidan ocksså
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
Och den bilden är tagen efter att dom har trycktestat kiten!
-
och hur vet du att det är så.. bilden ska visa hur liten LE den har.. dåligt att lägga in en bild för att visa hur smal den är med en bild på en trasig hade ju varit bättre att inte ha en trasig..
-
Svar till:
och hur vet du att det är så.. bilden ska visa hur liten LE den har.. dåligt att lägga in en bild för att visa hur smal den är med en bild på en trasig hade ju varit bättre att inte ha en trasig..
[/ QUOTE ]
Sant men dom skriver att det var när dom trycktestade den och det är det enda uppgiften som finns nu.
Man lär ju få höra om den är så bra som dom säger.
Bara att vänta och se jag tycker det är roligt om det kommer kits som är jävligt feta och hoppar högt.
Nu verkar det som om många är ute efter att klaga på något märke bara för att dom kan ha lyckats.
Någon skrev ”har hört att best är dåliga” vad är det för utlåtande?
Jag har inte kört best men jag har kört min EH 11 som jag är supernöjd med och det är samma designer så varför skulle han bara glömma bort att göra bra kits åt best.
Men sanningen är att Hugo har snackat om feta material rätt länge nu så jag skulle nog inte vara orolig för att Eh halkar efter tvärt om dom väntar nog tills dom får en utprovad stabil kite som håller måttet.Just nu är det min Eh 11 som är den fetaste kiten jag har kört snabb som satan och jävligt gött häng.
-
Jag har ingen aning om det stämmer men när jag laddade ner den bilden och zoomade in över skadan … så tycker jag att det ser ut som att bilden kan vara redigerad… ett gäng skumma ”plus”-liknande märken och ett par suddiga cirklar gör mig misstänksam mot äktheten i bilden… var låg bilden ursprungligen.
Jag tror att det kan röra sig om elak propaganda från ryssen som hämd mot de fejkade månlandningsbilderna…
Om jag efter detta avslöjandet skulle råka ut för någon mystiskt olycka… så hoppas jag att ni drar lärdom av detta och inte avslöjar djupt politiska komplotter hipp som happ… FIGHT THE POWER !!! Up on the barricades – dude !!!
Mvh
NN4AN_(smått paranoid)_Mike
Logga in för att svara.